کد خبر: 16045 - تاریخ: یکشنبه، 6 ژانویه 2013 - 11:37

عزم ندیمی‌ برای عزل رئیس سازمان چای کشور

خوبان خبر: ندیمی نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی چندیست که تلاش برای عزل علی محرر رئیس سازمان چای کشور را در دستور کار خویش قرار داده است.

به گزارش خوبان به نقل از ۸ دی، ندیمی نماینده مردم لاهیجان  و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی چندیست که تلاش برای عزل علی محرر رئیس سازمان چای کشور را در دستور کار خویش قرار داده است.

اختلافات محرر و ندیمی مدتی است که بالا گرفته و به عنوان شاهد مثال میتوان به سخنان ندیمی در گفتگوی ویژه خبری صدا و سیمای مرکز گیلان و گفتگوی تلفنی با علی محرر که در آن به شدت از وضعیت موجود در سازمان چای و عدم پرداخت مطالبات چایکاران انتقاد کرد، و یا نامه نگاری ها و بیانیه های تند اینترنتی در خصوص سوء مدیریت سازمان چای بین ندیمی و محرر و نیز به سخنرانی روز قدس در لاهیجان که این اختلافات جلوه ی علنی پیدا نمود، اشاره کرد.

حال باید دید با اقدامی که محرر در واگذاری امتیاز خرید، فرآوری و بازرگانی چای به شرکت صدرا در قبال پرداخت مطالبات چایکاران انجام داده آیا دامنه ی این اختلافات کاهش می یابد، یا اینکه مطالبات چایکاران تنها بهانه ای بوده است و رفع این مشکل تأثیری در این کشمکش ها ندارد.

البته ایرج ندیمی اخیراً در گفتگو با یکی از سایت های خبری با اشاره به قرارداد فی مابین سازمان چای و شرکت خصوصی “صدرا” اظهار کرده است که:  این قرارداد خطرناک است  و خطرش این است که دوباره به جای حمایت از تولید چای ، واردات اصل بشود …  اگر بخش خصوصی مسلط بر بازار شود، نقش سازمان چای کاملاً حذف می شود.

حال باید منتظر ماند و دید که سرانجام این درگیری هایی که به هیچ وجه نمی تواند به نفع استان باشد به کجا می انجامد.

 

انتهای پیام/38


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads