کد خبر: 238112 - تاریخ: دوشنبه، 22 آوریل 2024 - 11:27

مسئول نمایندگی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خمام خبر داد؛

محور خمام به بندرانزلی پرترددترین محور در سفرهای نوروزی امسال | خمام شهرستان بدون فوتی سوانح جاده ای

مسئول نمایندگی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خمام با بیان اینکه در طول سفرهای نوروزی امسال؛ محور خمام به بندرانزلی پرترددترین مسیر منتهی به این شهرستان بود، گفت: طی این مدت در محور خمام به بندرانزلی ۸۶۵ هزار و ۷۸۸ خودرو تردد داشتند.

به گزارش خوبان خبر ؛ مسئول نمایندگی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خمام با بیان اینکه در طول سفرهای نوروزی امسال؛ محور خمام به بندرانزلی پرترددترین مسیر منتهی به این شهرستان بود، گفت: طی این مدت در محور خمام به بندرانزلی ۸۶۵ هزار و ۷۸۸ خودرو تردد داشتند.

وحید صالحی در در گفت‌وگو با خبرنگار خوبان خبر با اشاره به آمار تردد تعداد خودروها طی تعطیلات نوروزی امسال که توسط دستگاه‌های ترددشمار ثبت شده،اظهار کرد: در مجموع از ۲۴ اسفند ماه سال گذشته تا هفدهم فروردین سال جاری در محور خمام به بندرانزلی ۸۶۵ هزار و ۷۸۸ خودرو تردد داشتند.

وی افزود: همچنین در مسیر بالعکس از بندرانزلی به خمام ۸۴۹ هزار و ۷۸۱ تعداد تردد خودرو ثبت شده است.

مسوول نمایندگی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خمام با بیان اینکه در محور خمام به رشت ۸۵۵ هزار و ۴۹۸ هزار تردد اتفاق افتاده است ، افزود : محور خمام به پیربازار ۱۲۷ هزار ۹۵۵ وسیله نقلیه در این مسیر به ثبت رسیده است. 

به گفته صالحی، در طول ایام تعطیلات نوروزی امسال خوشبختانه شاهد هیچ‌گونه تصادف رانندگی منجر به فوت در محورهای مواصلاتی این شهرستان نبودیم.

انتهای پیام/۲۱۱۲

 

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads