کد خبر: 237693 - تاریخ: سه‌شنبه، 2 آوریل 2024 - 11:38

صولت مرتضوی، وزیر تعاون؛

استقبال از کالابرگ الکترونیکی بالای ۹۰درصد پیش‌بینی می‌شود

وزیر تعاون از استقبال ۹۰درصدی مردم از طرح کالابرگ الکترونیکی خبر داد و گفت: مرحله سوم این طرح از ۱۸ فروردین آغاز خواهد شد.

به گزارش خوبان خبر به نقل از تسنیم، سید صولت مرتضوی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی درخصوص اجرای طرح فجرانۀ کالابرگ الکترونیکی و میزان استقبال از این طرح گفت: از ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ مرحله دوم این طرح را آغاز کردیم که هنوز هم ادامه دارد و از ۱۸ فروردین مرحله سوم آغاز خواهد شد.

وی افزود: تا هفتۀ اول سال ۱۴۰۳، حدود ۶۰ درصد از جامعۀ هدف در این مرحله استقبال داشتند و در مجموع، استقبال مشمولان از این طرح را بالای ۹۰ درصد پیش‌بینی می‌کنیم.
وزیر تعاون در پاسخ به این سؤال؛ “آیا در مرحلۀ سوم تغییری در کالاها صورت می‌گیرد و یا اینکه این طرح تمدید هم خواهد شد؟”، خاطرنشان کرد: هنوز تصمیمات جدید اتخاذ نشده است و تمهیدات جدید اطلاع‌رسانی خواهد شد؛ اگر بنا شد تمدیدی صورت بگیرد، اطلاع‌رسانی‌های لازم صورت می‌گیرد.

وزارت تعاون بهمن ۱۴۰۲ طی اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود: «مرحله جدید و بزرگ طرح ملّی کالابرگ الکترونیکی با عنوان «طرح فجرانه» در راستای حمایت مضاعف از سبد غذایی خانوار یارانه‌بگیر با اولویت خانوار دهک‌های پایین جامعه (اول تا هفتم) در دهه مبارک فجر و همزمان با چهل‌وپنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از ۱۷ بهمن‌ماه آغاز می‌شود و تا ۱۷ اردیبهشت‌ماه سال آینده ادامه خواهد داشت».

این طرح درخصوص یازده قلم کالای اساسی شامل گوشت مرغ، گوشت قرمز، برنج، روغن، ماکارونی، شیر، پنیر، ماست، قندوشکر، تخم‌مرغ و حبوبات می‌شود. در این طرح، ۱۸ تا ۲۰ هر ماه حساب سرپرستان خانوار شارژ می‌شود، هم‌چنین که این اعتبار هر ماه شارژ می‌شود و نیاز نیست حتماً یک بار در ماه خرید کنند و در خریدهای متعدد می‌توانند از این امکان بهره ببرند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads