کد خبر: 65159 - تاریخ: یکشنبه، 16 نوامبر 2014 - 18:51

آقای نماینده! میدانی چه کسانی را شاد کردی؟

دیدگاه ابهام‌ آمیز نماینده لاهیجان و سیاهکل در خصوص فتنه!/ ندیمی شفاف‌سازی کند

از آنجایی که این اظهارات آقای ندیمی تأمل برانگیز بوده و مبهم می باشد، امید است این نماینده مجلس با توضیحات خود در خصوص فتنه ۸۸ ابهام بوجود آمده برای مردم شریف استان گیلان رفع کند.

به گزارش خوبان: ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل مصاحبه ای را با سایت نامه نیوز در خصوص وضعیت وزیر پیشنهادی علوم انجام نمود که در آن از احتمال رأی کم نمایندگان به دانش آشتیانی خبر داد.

 وی همچنین خاطرنشان کرد: بنده به آقای نیلی احمدآبادی گفتم که مشکل به دلیل بحث علمی شما نبوده و نیست و نمایندگان از شما شفاف سازی در مورد مسائل سیاسی را می‌خواهند. وزیری که به مجلس معرفی می‌شود در جلسه دفاع نباید از سوابق علمی خود حرفی بزند بلکه باید مسائل انقلابی و سیاسی علی الخصوص انتخابات ریاست جمهوری قبل را توضیح دهد.
وی در ادامه به انتظارات نمایندگان مجلس از وزرای دولت اشاره نمود و تأکید کرد: مردم باید بدانند که در ادوار گذشته‌ مجلس، به هیچ عنوان چنین چیزی وجود نداشت که به وزیر بگوییم شما در فتنه چه نقشی داشتی؟ متاسفانه این داستان جدیدی است که مدتی است در میان نمایندگان وجود دارد که باید بفکر تغییر رویه باشند.
نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل با اشاره به این موضوع که دغدغه اصلی مردم معیشت و اشتغال است، خاطرنشان کرد: به یکی از نمایندگان مخالف به شوخی گفتم شما عسل‌ها و خربزه ها با هم قاطی شده اید تا مجلس را منهدم کنید. مسئله اصلی مردم وزارت علوم نیست، دغدغه اصلی آنها معیشت و اشتغال جوانانشان است و اگر به مسئله هسته ای دل بسته اند فقط برای گره گشایی در اقتصاد است.
از آنجایی که این اظهارات آقای ندیمی تأمل برانگیز بوده و مبهم می باشد، امید است این نماینده مجلس با توضیحات خود در خصوص فتنه ۸۸ ابهام بوجود آمده برای مردم شریف استان گیلان رفع کند.
جهت یادآوری بخشی از فرمایشات مقام معظم رهبری درباره فتنه را در زیر منتشر نمودیم:
هر كسی علیه نظام جمهوری اسلامی انگیزه‌ای داشت – در شكل قومیّت‌ها، در شكل آدمهای گوناگون – هرچه توانستند، كمك كردند؛ آخریِ آنچه مردم به چشمشان دیدند، فتنه‌ی سال ۸۸ است. رئیس‌جمهور آمریكا با كمال وقاحت ایستاد و از فتنه‌گران در تهران حمایت كرد؛ حالا هم اخیراً دارند حمایت میكنند. (۹۲.۱۱.۲۸)

مسئله فتنه و فتنه گران، از مسائل مهم و از خطوط قرمز است که آقایان وزرا باید همانگونه که در جلسه رأی اعتماد خود بر فاصله گذاری با آن تأکید کردند، همچنان بر آن پایبند باشند.(۹۳.۰۶.۰۵)

 

منبع: 8 دی نیوز

انتهای پیام/21


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads