کد خبر: 68219 - تاریخ: پنج‌شنبه، 25 دسامبر 2014 - 10:59

ندیمی:

بسیاری از جلسات جز سلام و علیک و عکس یادگاری خروجی دیگری ندارد/ توسعه گیلان با اعتبارات دولتی ممکن نیست

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در جلسه بررسی مشکلات صنعت گیلان گفت: باید برای این جلسات خروجی تصور کرد چرا که از بسیاری از جلسات جز سلام و علیک و عکس یادگاری خروجی دیگری بر نمی‌آید، اظهار داشت: نشست‌ها و برگزاری جلسات مشکلات را حل نمی‌کند.

به گزارش خوبان، ایرج ندیمی عصر چهارشنبه در جلسه بررسی مشکلات صنعت گیلان با بیان اینکه باید برای این جلسات خروجی تصور کرد چرا که از بسیاری از جلسات جز سلام و علیک و عکس یادگاری خروجی دیگری بر نمی‌آید، اظهار داشت: نشست‌ها و برگزاری جلسات مشکلات را حل نمی‌کند.

 

ندیمی

وی با بیان اینکه مشکل صنعت گیلان را همه می‌دانیم افزود: این سوال مطرح است آیا وزارت صنعت معدن و تجارت بلد است این مشکلات را حل کند و فرض بگیریم بلد است آیا می خواهد مشکلات نقدینگی و موانع دیپلماتیک و سایر مشکلات را حل کند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی تعدیل نیروی انسانی ،مشکلات بیمه را از جمله مشکلات واحدهای تولیدی استان عنوان کرد و گفت: باید برنامه تخصصی برای رفع مشکلات صنعت استان تدوین شود.

ندیمی با اشاره به کار گروه رفع موانع تولید گفت: باید مشکلات به طور کارشناسانه و دقیق مورد بررسی قرار گیرند و این کارگروه می تواند در ارائه راهکارها با همکاری مدیران صنایع موفق باشد.

وی با بیان اینکه اگر دولت خواهان ورود بخش خصوصی نیست و همچنان می خواهد کارفرما باشد به ما بگویید تا ما تکلیف خود را بدانیم، اظهار داشت: باید برای برون رفت از چرخه پیر بروکراسی برنامه‌ریزی شود تا سرمایه‌گذاران از چرخه سرمایه‌گذاری خارج نشوند.

نماینده مرم لاهیجان و سیاهکل در مجلس با تأکید بر هرگونه فرصت‌سوزی، تصریح کرد: توسعه گیلان با اعتبارات دولتی ممکن نیست و باید تلاش شود تا با جذب سرمایه‌گذاری توسعه استان را سرعت بخشیم.

ندیمی خواستار برگزاری نشست‌های تخصصی با مدیران واحدهای صنعتی شد و گفت: دولت نقش مهمی را از طریق پرداخت یارانه به بخش تولید دارد که باید این مسئله را اجرایی و گزارش کنند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/42


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads