کد خبر: 236618 - تاریخ: شنبه، 10 فوریه 2024 - 13:39

معاون استاندار گیلان ؛

استفاده انتخاباتی از امکانات دولتی ممنوع است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان بر لزوم برگزاری انتخابات قانونمند و مبتنی بر اصل بی طرفی تأکید کرد و گفت: استفاده انتخاباتی از امکانات دولتی ممنوع است.

 به گزارش خوبان خبر ؛ محمد جلایی پیش از ظهر شنبه در جلسه شورای اداری استان گیلان ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو اظهار کرد: دستورالعمل استراتژیک ما در مجموعه عوامل اجرایی انتخابات توجه و بکارگیری همه توان برای تحقق چهار مؤلفه مورد تاکید رهبر معظم انقلاب رهبری یعنی سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت در انتخابات پیش رو است.

معاون استاندار گیلان با تاکید بر اینکه هر انتخابی که برآمده از آرای مردم باشد برای ما قابل احترام است، افزود: مسئولیت سنگینی بر عهده عوامل نظارتی و اجرایی انتخابات است که باید با همدلی و هماهنگی، همه تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم برای تقویت اقتدار نظام به کار گیرند.

وی بر استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات دستگاه‌های مختلف استان در جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس تاکید کرد و گفت: مردم با حضور آگاهانه خود در انتخابات پیشرو حماسه دیگری را خلق کرده و اقتدار جمهوری اسلامی را بیش از پیش تثبیت می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان بر لزوم برگزاری انتخابات قانونمند و مبتنی بر اصل بی طرفی تأکید کرد و افزود: استفاده انتخاباتی از امکانات دولتی ممنوع است و مدیران دستگاه‌ها قانون را فصل الخطاب قرار دهند.

کد خبر 6019753

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads