کد خبر: 177339 - تاریخ: شنبه، 27 اکتبر 2018 - 21:11

معاون استاندار گیلان:

استفاده از دانش روز برای توسعه ایران اسلامی ضروری است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گیلان گفت: باید در جهت توسعه ایران اسلامی و کارآمدسازی پتانسیل‌های موجود از توان اساتید خبره و دانش روز بهره مند شویم.

به گزارش خوبان خبر، محمد احمدی در ششمین جلسه کارگروه تخصصی آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان، با اشاره به نقش این کارگروه در اعتلا و پیشرفت استان ، تدوین سند آمایش علم و فناوری ، تدوین برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت آموزش و پژوهش، تعیین اولویت های تحقیقاتی و فناوری استان بر مبنای شناسایی نیازها و حمایت از ارتقاء مراکز رشد واحدهای علم و فناوری را یک ضرورت خواند.
احمدی با بیان اینکه محورهای توسعه گیلان در سه بخش کشاورزی، صنعت و خدمات تقسیم می شود، گردشگری در شاخه خدمات را نیازمند توجه بیشتر و برنامه ریزی های علمی و پژوهشی دانست و گفت: بهره گیری از مواهب طبیعی گیلان و توسعه گردشگری باید در سایه علم و پژوهش های محوری انجام شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان بر لزوم هم افزایی تمامی دستگاه های اجرایی به ویژه فعالان حوزه پژوهش و فناوری در تحقق اهداف سند آمایش علم و فناوری استان تاکید کرد و افزود: دوری از عملکرد جزیره ای موجب بهبود در جریان اجرای فعالیت ها و حصول نتیجه بهنگام می شود.
در این نشست که با هدف بررسی ابعاد تنظیم سند آمایش علم و فناوری استان و چگونگی ایجاد منطقه ویژه علم و فناوری گیلان برگزار شد، پیشنهادهای مختلف مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

انتهای پیام/۴۵۱۱۲۲۱


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads