کد خبر: 212019 - تاریخ: شنبه، 15 می 2021 - 08:56

مدیر کل هواشناسی گیلان:

هفته ای صاف و آفتابی در انتظار گیلانیان/ کشاورزان استفاده کنند

به گزارش خوبان،  محمد دادرس با اشاره به اینکه نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی غالباً پایدار در منطقه است، اظهار کرد: بر این اساس روند افزایش دما، کاهش ابر و احتمال وقوع پدیده مه تا اواسط هفته آینده پیش بینی می‌شود. وی افزود: در این مدت گاهی با گذر امواج کم و بیش ناپایدار […]

به گزارش خوبان،  محمد دادرس با اشاره به اینکه نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی غالباً پایدار در منطقه است، اظهار کرد: بر این اساس روند افزایش دما، کاهش ابر و احتمال وقوع پدیده مه تا اواسط هفته آینده پیش بینی می‌شود.

وی افزود: در این مدت گاهی با گذر امواج کم و بیش ناپایدار رگبار و رعد و برق پراکنده دور از انتظار نیست.

مدیر کل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه آسمان استان گیلان برای امروز (شنبه) صاف تا قسمتی ابری همراه با مه و گاهی با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی شده است، گفت: در این مدت دمای هوا نیز ۴ تا ۸ درجه افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه دریا شرایط مناسبی برای انجام فعالیت‌های مرتبط دارد، اضافه کرد: ارتفاع موج دریا نیز بین ۴۰ تا ۸۰ سانتی متر پیش بینی شده است.

دادرس با اشاره به اینکه در ساعت بعد از ظهر در برخی از نواحی استان گیلان به ویژه در مناطق کوهستانی احتمال وقوع ناپایداری‌ها وجود دارد، گفت: این ناپایداری‌ها موقت و احتمال رگبار و رعد و برق نیز پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: با توجه به الگوهای هواشناسی این هفته شرایط برای انجام کارهای کشاورزی به ویژه نشا مناسب است و شالیکاران باید از این فرصت استفاده کنند.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads