کد خبر: 213604 - تاریخ: شنبه، 10 جولای 2021 - 11:22

مدیر کل هواشناسی گیلان:

خنکی هوا تا یکشنبه مهمان گیلانیان است

مدیر کل هواشناسی گیلان با اشاره به ادامه بارش های رگباری در استان، گفت: هوای خنک تا یکشنبه مهمان گیلانیان است.

به گزارش خوبان، محمد دادرس   با اشاره به ورود سامانه ناپایدار و تقویت جریانات شمالی از روز اواخر روز چهارشنبه هفته گذشته، اظهار کرد: بارش باران از اواخر وقت همین روز آغاز و در روزهای پنج شنبه و جمعه شدت گرفت.

وی با بیان اینکه افزایش ابر، بارش باران و وزش باد از مهم‌ترین پدیده روزهای گذشته در استان گیلان بوده است، افزود: بیشترین میزان بارش طی دو روز گذشته در انزلی و رضوانشهر با ۵۲ میلی متر گزارش شده است.

دادرس با اشاره با کاهش ۷ تا ۱۲ درجه‌ای دمای هوا در استان گیلان، گفت: این سامانه بارشی در روز شنبه نیز با شدت و ضعف ادامه خواهد داشت و از اواخر وقت این روز به تدریج تضعیف خواهد شد.

وی با بیان اینکه در روزهای یکشنبه و دوشنبه نیز هوای استان گیلان صاف تا نیمه ابری پیش بینی شده است، اضافه کرد: در ساعت عصر و شب بارش‌های رگباری و رعد و برق دور از انتظار نخواهد بود.

مدیر کل هواشناسی گیلان با اشاره به صدور هشدار نارنجی از ابتدای آغاز بارش‌ها، گفت: از شهروندان خواسته شده با توجه به شدت بارش‌ها از استقرار در کنار رودخانه جدا خودداری کنند.

 

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads