کد خبر: 211700 - تاریخ: شنبه، 1 می 2021 - 10:46

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان

ارائه خدمات درمانی به ۶۰۰ بیمار سرپایی کرونایی

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: در شبانه روز گذشته به بیش از ۶۰۰ بیمار سرپایی کرونایی خدمات درمانی ارائه شده است.

به گزارش خوبان، آبتین حیدرزاده  با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از نیمی از شهرهای استان گیلان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند، اظهار کرد: با توجه به این وضعیت همچنان برای کنترل و کاهش آمارها نیازمند مشارکت شهروندان هستیم.

وی ادامه داد: شهروندان با عدم تردد غیر ضرور، پرهیز از برگزاری و حضور در دورهمی ها، استفاده از ماسک، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی می‌توانند به کادر درمان و پرستاران کمک کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه در مجموع ۷۶۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های گیلان بستری هستند، گفت: این وضعیت نسبت به هفته‌ها و روزهای ابتدایی فروردین مطلوب است اما نشان دهنده فعالیت کرونا در استان است.

وی با اشاره به ارائه خدمات درمانی به بیش از ۶۰۰ بیمار سرپایی کرونایی طی شبانه روز گذشته، اضافه کرد: در این مدت ۱۱۰ بیمار نیازمند بستری در مراکز درمانی گیلانی بودند.

حیدرزاده به وخامت حال ۱۰۰ بیمار کرونایی نیز اشاره و تصریح کرد: این بیماران با توجه به شرایط حاد خود در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های گیلان بستری هستند.

وی تأکید کرد: برای رسیدن به شرایط مطلوب بهمن و ابتدای اسفند ماه سال گذشته نیازمند مشارکت همگان اعم از شهروندان و اصناف هستیم و باید شاخص رعایت دستور العمل های بهداشتی که در حال حاضر زیر ۵۵ درصد است به بیش از ۹۰ درصد برسانیم.

کد خبر 5201409

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads