کد خبر: 197625 - تاریخ: سه‌شنبه، 28 ژانویه 2020 - 15:05

نماینده ولی فقیه در گیلان:

امروز کشور نیازمند مدیران دارای درک سیاسی و اجتماعی بالا است

نماینده ولی فقیه در گیلان:

به گزارش خوبان، آیت الله رسول فلاحتی پیش از ظهر سه شنبه به مناسبت چهلمین سال تأسیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان در دیدار با اعضای این اتحادیه در سالن اجتماعات مصلای با بیان اینکه اعضای دانش آموزان انجمن اسلامی سکان داران آینده نظام هستند، اظهار کرد: تکریم و تشویق دانش آموز، بستر ساز تربیت مسئولان دلسوز آینده و رصد سازی نظام آینده نظام جمهوری اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه افق‌های آینده کشور بسیار روشن و ملموس است، گفت: حاج «قاسم سلیمانی» با وجود اینکه برای نسل اول انقلاب است اما امروز جوانان و ملت‌های آزاده جهان به این شخص افتخار می‌کند.

وی با بیان اینکه این شهید بزرگوار تنها یکی از خروجی‌های پر افتخار نظام‌های انقلاب اسلامی است، افزود: سردار سلیمانی شخصیتی بزرگ و دارای فضیلت‌های انسانی، معنوی و نظامی است.

آیت الله فلاحتی با تاکید بر اینکه امروز همه ارکان نظام‌جمهوری اسلامی ایران در راستای تربیت نیروهای سالم، قدرتمند و توانمند تلاش می‌کنند، تصریح کرد: دانش آموزان نقش آفرینان آینده ایران و جهان هستند و امروز کشور مملو از علم و ایمان است‌.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه جوانان اهل شور و شعور، تعالی معنوی، دنبال حماسه‌های انسان ساز و مردان آینده تاریخ ایران اسلامی هستند، افزود: آینده به مدیرانی دلداده کشور نه فریب خورده خارج، دارای اراده قوی، دست پاک و مردانی عالم که مدیریت سیاسی و اجتماعی را درک کرده و جاه طلب نباشند، نیاز دارد.

وی با اشاره به مسئله نفوذی‌ها در پست‌های مدیریتی و بخش‌های مختلف نظام جمهوری اسلامی و با بیان اینکه نفوذی‌های کشور در همه رده‌ها وجود دارند و عمده آسیب کشور از طریق نفوذی‌ها ایجاد می‌شود، افزود: نفوذی‌ها را شناسایی کنید و مانع ورود آنها در عرصه‌های گوناگون شوید.

کد خبر 4838520

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads