کد خبر: 196735 - تاریخ: یکشنبه، 5 ژانویه 2020 - 08:53

نماینده ولی فقیه در گیلان ؛

موارد سلبی در مواجهه با موضوع حجاب کافی نیست

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه آئین نامه عفاف و حجاب مستحکم و فاقد خلاء است، گفت : در مواجهه با موضوع عفاف و حجاب فقط موارد سلبی کافی نیست و علاوه بر فعالیت در حوزه منع و سلب باید در حوزه فرهنگی و ایجابی نیز کار موثری صورت گیرد.

به گزارش خوبان، آیت الله رسول فلاحتی در نشست شورای فرهنگ عمومی استان با موضوع عفاف و حجاب افزود : آئین نامه عفاف و حجاب مستحکم و فاقد خلا است؛ اما آنچه نباید از آن غافل شد هجمه گسترده سرمایه گذاری و کار دشمن در این حوزه است که باید مورد اهتمام مسئولان و مردم باشد.
وی با بیان اینکه به مسائل مورد مطالبه جامعه نزدیک شده ایم ،اظهار داشت : صرف داشتن قانون، تضمین کننده صلاح امور نیست و فقط بسنده کردن به این امر کافی نیست؛ از این رو باید در مقام اجرا برآمد.

 وی ادامه داد : عالمان دین در طول تاریخ تلاش شان بر اجرایی نمودن روش های عملیاتی قانون مدون بوده است.
وی ضمن تاکید بر نظارت جدی در این حوزه افزود : الزام رعایت عفاف و حجاب اسلامی باید به دستگاه ها و نهادها ابلاغ و تاکید شود و رسانه ها بویژه صدا و سیما نقش فعال و موثری در حوزه بیان، فرهنگ سازی و آگاه سازی ایفا نمایند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان هم در این نشست با تبریک و تسلیت بمناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت : گیلان هرگز خاطرات حضور این سردار بزرگ و وعده انحلال داعش را که از سوی ایشان و از گیلان به همه جهان مخابره شد را فراموش نمی کند.
فیروز فاضلی بیان کرد : سردار قاسم سلیمانی با همه شوکت سلیمانیش نشان داد اگر خاکسار مردم باشیم مردم دروازه قلب هایشان را برای همیشه می گشایند.
وی موضوع عفاف و حجاب را یکی از موارد مورد اهتمام متولیان فرهنگی دانست و بر ضرورت فرهنگ سازی در این زمینه تاکید کرد.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads