کد خبر: 202294 - تاریخ: شنبه، 20 ژوئن 2020 - 18:05

نماینده ولی فقیه در گیلان:

عقب ماندگی های پروژه موزه دفاع مقدس گیلان جبران شود

نماینده ولی فقیه در گیلان موزه دفاع مقدس را مکانی برای حفظ ارزش های دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: عقب ماندگی های پروژه موزه دفاع مقدس گیلان جبران شود.

به گزارش خوبان، آیت الله رسول فلاحتی ظهر امروز در دیدار جانشین و رئیس بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول بیش از ۴۰ سال گذشته، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران در ادامه بعثت پیامبر بوده است.

وی به تغییرات اساسی و بنیادین ایجاد شده در ایران بعد از پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: این موضوع سبب هراس قدرت‌های استکباری شده و به همین واسطه نمی‌خواهند تفکر انقلاب اسلامی در دنیا گسترش یابد.

امام جمعه رشت با اشاره به هشت سال دفاع مقدس و با بیان اینکه این دفاع نمایش قدرت بزرگ اسلام و قرآن بوده است، گفت: یکی از راهکار حفظ و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس ساخت موزه است که متأسفانه در استان گیلان این پروژه با عقب ماندگی‌هایی همراه بوده که باید جبران شود.

وی در ادامه موزه دفاع مقدس را حلقه ارتباط میان رزمندگان ارزش‌های انقلاب اسلامی و نسل‌های آینده عنوان و تصریح کرد: باید خاطرات رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در راستای الگوسازی برای جوانان ثبت و ضبط شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر لزوم وجود وحدت و انسجام میان ارتش و سپاه برای احداث موزه دفاع مقدس، بیان کرد: انتقال معنویات دوران هشت سال دفاع مقدس بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین حربه‌های دشمنان ایجاد فاصله میان مردم و نظام و رهبری است، تأکید کرد: اطاعت از ولایت فقیه در سرلوحه همه رزمندگان بوده و این ویژگی رمز اصلی موفقیت در جنگ تحمیلی است.

کد خبر 4953674

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads