کد خبر: 17388 - تاریخ: یکشنبه، 27 ژانویه 2013 - 12:06

بازدید نامحسوس از فروشگاههای عرضه کننده محصولات فرهنگی استان گیلان

خوبان خبر: سعید جابری انصاری، پنجشنبه و جمعه، 5 و 6 بهمن ماه؛ بصورت نامحسوس از عرضه کنندگان محصولات فرهنگی و هنری استان گیلان بازدید نمود.

به گزارش خوبان،  باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد حمايت و صيانت از آثار فرهنگي و هنري؛ سعيد جابري انصاري(دبیرستاد حمایت و صیانت از آثار فرهنگی و هنری) با اعلام این خبر افزود: بازار عرضه محصولات فرهنگی و هنری در سطح شهرستان رشت خوب شده و تخلفات در زمینه عرضه فیلم و موسیقی غیرمجاز به سطح حداقل رسیده است.
جابری انصاری گفت: ستاد استان گیلان یکی از برترین ستادهای ما بوده و با فعالیت قوی و توانمندی که در چندماهه اخیر انجام داده است با همکاری سایر نهادها از جمله برادران عزیز نیروی انتظامی استان گیلان، توانسته بر بازار عرضه محصولات فرهنگی و هنری فائق آمده و کنترل داشته باشد.
وی ادامه داد: در بازدید بعمل آمده از شهرستانهای استان گیلان، جادارد ستاد استان گیلان در سطح شهرستانهایی همچون انزلی، تالش، فومن، لاهیجان، آستارا و …. ستادهای شهرستانی خود را راه اندازی نموده تا بتواند از حجم زیاد تکثیر غیرمجاز فیلم و موسیقی مجاز و عرضه دیگر محصولات فرهنگی غیرمجاز در این شهرستانها هم بکاهد.
جابری انصاری از تداخل صنفی در این استان گلایه کرد و گفت: بنابر اطلاع قبلی ستاد، عرضه هرگونه محصولات فرهنگی و هنری توسط دیگر اصناف غیر مرتبط از جمله صنف خدمات رایانه ای ممنوع است.
در پایان دبیر ستاد حمایت و صیانت از آثار فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از زحمات دست اندکاران ستاد استان گیلان و مدیرکل پرتلاش این استان و نیروی انتظامی تشکر کرد.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads