کد خبر: 84953 - تاریخ: سه‌شنبه، 21 جولای 2015 - 23:19

فرمانده پلیس راه گیلان:

ترافیک در محورهای استان گیلان عادی و روان است

فرمانده پلیس راه گیلان گفت: با توجه به خروج مسافران وقطع بارندگی، درحال حاضر ترافیک درمحورهای استان عادی است.

به گزارش خوبان: سرهنگ مهیار رستگار در گفت وگو با تسنیم با اشاره به اتمام تعطیلات و خروج  تعداد زیادی از مسافران از طریق محورهای استان گیلان، اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در تمام محورهای مواصلاتی استان گیلان، عادی و روان است و با مشکلی خاص و یا  ترافیک سنگین و همچنین طرح ترافیکی روبه‌رو نیستیم.

وی با بیان اینکه ترافیک درمحورهای مواصلاتی گیلان طی چند روز گذشته به ویژه دیروز سنگین و بی سابقه بود گفت: علت اصلی ترافیک سنگین دیروز، بسته بودن جاده چالوس و هراز بود که همین امر باعث تردد بیشترمسافران و همچنین تردد بیش از حد خودروها در جاده‌های گیلان شد.

رستگار با اشاره به بارش باران و لغزنده بودن جاده‌ها، عامل اصلی تصادفات در این مدت را تخطی رانندگان از سرعت مطمئنه وعدم توانایی درکنترل خودرو اعلام کرد و افزود: بیشترین آمار تصادفات درچند روز اخیر نیز مربوط به واژگونی خودروها بوده است.

رئیس پلیس راه استان گیلان اعلام کرد: درحال حاضر با قطع بارش‌ها از اواخر دیروز، جاده های مواصلاتی درون شهری و برون شهری استان گیلان مشکل خاصی به ویژه مشکل لغزندگی ندارند و با معضل ترافیک سنگین نیز روبه‌رو نیستیم.

 

انتهای پیام/36


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads