کد خبر: 97853 - تاریخ: چهارشنبه، 2 دسامبر 2015 - 09:06

مجموعه نماهنگ‌ها وکلیپ های تهیه شده به مناسبت اربعین؛

«لبیک یا حسین» جدیدترین اثر حاج صادق آهنگران/ هم‌خوانی حامد زمانی و حسین الاکرف با عنوان «ما می‌رویم»/ «هلابیکم»، «نبض عشاق»، «پیاده سوی کربلا» و «زائر حرم» نماهنگ‌های زیبای اربعین

به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی(ع) باشگاه «ترانه و موسیقی راه»، گروه فرهنگی «باغ سیب»، مؤسسه فرهنگی – هنری شهید آوینی و سازمان هنری رسانه‌ای اوج از آثار خود با موضوع پیاده‌روی اربعین رونمایی کردند.

به گزارش خوبان، به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی(ع) باشگاه «ترانه و موسیقی راه»، گروه فرهنگی «باغ سیب»، مؤسسه فرهنگی – هنری شهید آوینی و سازمان هنری رسانه‌ای اوج از آثار خود با موضوع پیاده‌روی اربعین رونمایی کردند.

به گزارش رجانیوز نماهنگ «لبیک یا حسین» عنوان اثری است که با صدای حاج صادق آهنگران در باشگاه ترانه و موسیقی راه تولید شده است.
همچنین نماهنگ زیبای «ما می‌رویم» با هم‌خوانی حامد زمانی و حسین الاکرف به دو زبان فارسی و عربی در سازمان هنری رسانه‌ای اوج تهیه شده است. مجری طرح این اثر مؤسسه فرهنگی هنری دلصدا می‌باشد.
نماهنگ‌های «نبض عشاق»، «هلابیکم»، «پیاده سوی کربلا» و «زائر حرم» نیز از جمله آثاری است که به مناسبت اربعین حسینی(ع) تهیه و منتشر شده است.
در ادامه این نماهنگ‌ها را از نظر می گذرانید:
***
لبیک یا حسین/ صادق آهنگران
«لبیک یا حسین»؛ جدیدترین اثر «باشگاه ترانه و موسیقی راه» به مناسبت اربعین حسینی منتشر شد. این اثر با صدای حاج صادق آهنگران و با شعری از محمدمهدی سیار و احمد الحجیری تولید شده است.
لبیک یا حسین
ملودی «لبیک یا حسین» ساخته مهدی زنگنه و تنظیم آن بر عهده کامران میرزایی می‌باشد. ضبط این اثردر استودیو آفاق صورت گرفته است.
لبیک یا حسین – حاج صادق آهنگران.mp۴ | دانلود فیلم 
ما میرویم/ حامد زمانی و حسین الاکرف
ما میرویم
«ما میرویم» اثر جدید حامد زمانی با هم‌خوانی « حسین الأکرف»، منتشر شد و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.
این اثر با با ترانه‌سرایی قاسم صرافان و محسن رضوانی، تنظیم امیر جمالفرد و کارگردانی احمدرضا داوری تولید شده است.
مجری طرح «ما میرویم» موسسه فرهنگی هنری دلصداست و در سازمان هنری رسانه‌ای اوج تهیه شده است.
در ادامه می‌توانید نماهنگ «ما میرویم» را در «راه‌نوا» مشاهده و در صورت تمایل آن را دانلود نمایید.
ما می رویم- حامد زمانی.mp۴ | دانلود فیلم 
هلابیکم/ صابر خراسانی
هلابیکم
 «هلابیکم»؛ عنوان نماهنگی زیبا است که به بهانه‌ی ایام اربعین و پیاده روی زوار اباعبدالله «علیه السلام» با صدای صابرخراسانی منتشر شد و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.
این اثر در سازمان هنری رسانه‌ای اوج تهیه شده است. مجری طرح «هلابیکم» گروه فرهنگی هنری دلصدا می‌باشد.

هلابیکم-صابر خراسانی.mp۴ | دانلود فیلم 

نبض عشاق/ حسین صادق و سیدمرتضی چهل اخترانی

 

نبض عشاق
 نماهنگ انگلیسی عربی فارسی «نبض عشاق» به همت گروه فرهنگی هنری «باغ سیب» متشکل از دانشجویان دانشگاه امام صادق و دانشجویان دیگر دانشگاه ها تولید و منتشر شد.
نماهنگ «نبض عشاق» نماهنگی بین المللی به سه زبان انگلیسی، عربی و فارسی است که موضوع آن؛ اربعین حسینی، اتحاد حسینی و شکوه دشمن شکن عزاداری است.
حسین صادق و سید مرتضی چهل اخترانی، خوانندگی این کار را برعهده داشته اند. این کار به همت گروه فرهنگی هنری «باغ سیب»و با همکاری بسیج دانشگاه امام صادق علیه السلام تولید شده است.
سعیدصدیقی، ایمان آقایی و محسن حمیدزاده تصویر آن راه برعهده دارندو شعراین کار از احمد حسن علی الحجیری شاعر انقلابی بحرین و سید محمد میرمالک است.
لازم به ذکر است پیش از این دو نماهنگ نماهنگ عربی انگلیسی «پاییز منا» و  نماهنگ چهارزبانه به مناسب اربعین حسینی از این گروه فرهنگی رسانه ای منتشر شده بود.
نبض عشاق.mp۴ | دانلود فیلم 
پیاده سوی کربلا/ حاج امیر عباسی
44
 
 

همچنین کلیپ «پیاده سوی کربلا» با نوای حاج امیر عباسی ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و به تهیه‌کنندگی و تدوین علیرضا جوادی در سایت جامع فرهنگی و مذهبی شهید آوینی تهیه شده است. 

پیاده سوی کربلا-امیر عباسی.mp۴ | دانلود فیلم 

زائر حرم/ روح الله بهمنی
33
 نماهنگ زائر حرم نیز با صدای روح الله بهمنی مداح اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و  با شعر سعید پاشازاده و تنظیم مسعود جهانی توسط سایت شریعه منتشر شده است.

زائر حرم- روح الله بهمنی.mp۴ | دانلود فیلم 

 

انتهای پیام/55

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads