کد خبر: 237982 - تاریخ: دوشنبه، 15 آوریل 2024 - 15:05

شهردار چوکام خبر داد؛

دست فروشان شهر چوکام ساماندهی شدند | انتقال بازار هفتگی به مکان های جدید

شهردار چوکام از جابه‌جایی و ساماندهی بازار و دست فروشان این شهر خبر داد. 

به گزارش خوبان خبر ؛ شهردار چوکام از جابه‌جایی و ساماندهی بازار و دست فروشان این شهر خبر داد.

حمیدرضا صراف زاده با بیان اینکه بازار و دست فروشان از سال۹۶در خیابان اصلی فعال بوده است اما موجب ایجاد مشکلات ترافیکی و به هم خوردن نظم و بهداشت و منظر شهری در خیابان اصلی این شهر به ورودی شهری‌شد،افزود:سازماندهی دست فروشان جاده یکی از مطالبات جدی و به حق شهروندان بود.

وی با اشاره به اجرای بند۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری مبنی بر سازماندهی دستفروشان ، اقدام به جمع آوری دستفروشان ،ایجاد هماهنگی بین واحد های صنفی و دستفروشی نموده است،افزود: این سازماندهی با پیگیری فرماندار شهرستان و با دستور اکید دادستان و با همکاری فرماندهی انتظامی و اعضای شورای شهر چوکام صورت پذیرفت.

شهردار چوکام با بیان اینکه بازارهای هفتگی شهر چوکام در بعد اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی اهمیت بسیار بالایی دارد،افزود: وجود بازار هفتگی سبب ارائه مازاد تولید محصولات دامی و کشاورزی می‌شود که در افزایش بهره‌وری اقتصادی بسزایی ایفا می‌کند.

صراف زاده با اشاره به اینکه بحث جابه جایی بازار قطعی شد و طبق هماهنگی های انجام گرفته این شهرداری در نظر دارد کسبه هایی که در روز چهارشنبه هرهفته اقدام به برپایی بساط سازماندهی نمایند، افزود: بازار میوه و تره بار و افرادی که دارای وسیله نقلیه می باشند را در ورودی کوچه شهید عباسپور منقل و بقیه کاسبان خرد نیز در پشت بازار قدیمی چوکام استقرار می یابند.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads