کد خبر: 88305 - تاریخ: چهارشنبه، 2 سپتامبر 2015 - 13:54

در نخستین ساعات بامداد امروز/

سارق خودرو حین سرقت در شهر رشت دستگیر شد

حوالی ساعت ۳ بامداد ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ در حین گشت زنی نامحسوس متوجه حرکات مشکوک فردی در کنار یک دستگاه خودرو شده و با تحت نظر گرفتن وی موفق به دستگیری سارق شدند.

به گزارش خوبان، فرمانده انتظامی شهرستان رشت استان گیلان از دستگیری سارق داخل خودرو با ۵ فقره سرقت در ساعت ۳ بامداد روز جاری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “رحیم شعبانی” فرمانده انتظامی شهرستان رشت در مصاحبه با پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر گفت: حوالی ساعت ۳ بامداد ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ در حین گشت زنی نامحسوس متوجه حرکات مشکوک فردی در کنار یک دستگاه خودروی مینی بوس شده و وی را زیر نظر گرفتند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت افزود: ماموران انتظامی پس از دقایقی زیر نظر قراردادن سارق متوجه شدند که وی در حال سرقت وسایل داخل خودرو می باشد که در یک اقدام غافلگیرانه سارق را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند .

سرهنگ شعبانی با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیسی به ۵ فقره سرقت از داخل خودروهای دیگر اعتراف کرد، بیان داشت: اکثر این سرقت ها با بررسی های صورت گرفته توسط ماموران انتظامی به علت سهل انگاری و بی توجهی مالباختگان در نصب موارد حفاظتی از قبیل دزدگیر صورت گرفته است.

رئیس پلیس شهرستان رشت با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد: از نگهداری اشیاء ارزشمند و مدارک و وجه نقد درداخل خودروی خود اجتناب کرده و خودرو خود را در محلهای خلوت وکم تردد قرار ندهند.

 

سارق خودرو

انتهای پیام/392


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads