کد خبر: 86677 - تاریخ: یکشنبه، 16 آگوست 2015 - 17:34

با کسب چهارمین برد متوالی/

شهرداری خمام صدرنشین جدید لیگ زیرگروه نوجوانان گیلان لقب گرفت

تیم فوتبال نوجوانان شهرداری خمام با کسب چهارمین برد متوالی خود به عنوان صدر نشین جدید لیگ زیرگروه نوجوانان استان گیلان لقب گرفت.

به گزارش خوبان: از هفته پنجم لیگ فوتبال زیرگروه نوجوانان استان گیلان، عصر دیروز در زمین خاکی فرش گیلان، تیم شهرداری خمام میهمان تیم ایرانمهر رشت بود که در پایان با نتیجه قاطع 3-0 از سد میزبان خود گذشت تا ضمن کسب چهارمین برد متوالی خود به عنوان صدرنشین جدید لیگ زیرگروه نوجوانان گیلان لقب بگیرد.

گل های این دیدار به ترتیب در دقایق 24 کریم باقری، 39 محمد افروز، پویا محمدزاده دقیقه 53 برای تیم شهرداری خمام به ثمر رسید. یک گل نیز در دقیقه 90 به ثمر رسید که داور به دلیل آفساید آن را مردود اعلام نمود. همچنین در دقیقه 25 بازی نیز داور یک کارت زرد به محمد قویدل نشان داد.

از جمله اتفاقات دیگر این بازی ایجاد وقفه در آن به دلیل گرما هوا بود و داور دو بار در دقایق 30 و 75 و هر بار به مدت 2 دقیقه به دو تیم فرصت تنفس داد.

به این ترتیب در جدول 9 تیمه لیگ فوتبال زیرگروه نوجوانان گیلان، شاگردان رمضان پور هم اکنون با کسب 12 امتیاز از چهار بازی صدرنشین شدند و تیم شاهین ماسال با 10 امتیاز از 5 بازی در رده دوم و ایرانمهر رشت نیز با کسب 9 امتیاز از 5 بازی در رده سوم قرار گرفت.

گفتنی است؛ تیم شهرداری خمام در هفته ششم روز پنج شنبه در زمین علی بحری خمام میزبان استقلال آستارا خواهد بود.

انتهای پیام/840


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads