کد خبر: 83888 - تاریخ: چهارشنبه، 8 جولای 2015 - 15:08

دبیر مجمع ستاد انتخابات هیأت فوتبال گیلان خبر داد:

انتخابات ریاست هیأت فوتبال گیلان 21 تیر برگزار می شود

فرزاد سیری، با بیان اینکه انتخابات ریاست این هیأت در 21 تیرماه برگزار می شود، گفت: کمیته بررسی مدارک و تطبیق شرایط نامزدها پس از بررسی های لازم نسبت به اعلام واجدین شرایط اقدام می کند.

به گزارش خوبان، فرزاد سیری با اشاره به انتخابات هیأت فوتبال گیلان، اظهار کرد: هیأت فوتبال گیلان بر اساس مواد ۱۶ و ۱۸ اساسنامه هیأت های فوتبال استان فرزاد سیریها فراخوان ثبت نام کاندیداهای هیات فوتبال گیلان را صادر کرده است.

وی با بیان اینکه فراخوان ثبت نام در این انتخابات طی ۴ مرحله در روزنامه های خزر و معین منتشر و اطلاع رسانی شد، گفت: در ابتدا مهلت ثبت نام در این انتخابات از تاریخ ۶ تا ۱۵ تیرماه سال جاری تعیین شد و در این مدت ۳ نفر ثبت نام کردند.

دبیر مجمع ستاد انتخابات هیأت فوتبال گیلان با اشاره به درخواست معاونت توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان مبنی بر تمدید زمان ثبت نام، افزود: این مهلت تا وقت اداری روز یکشنبه ۲۱ تیر ماه تمدید شد و تا امروز ۶ نفر برای شرکت در این انتخابات اعلام آمادگی کردند.

وی با بیان اینکه هیأت فوتبال گیلان کلیه موارد قانونی پیش بینی شده در اساس نامه هیأت های فوتبال استان ها را به مورد اجرا گذاشت، بیان کرد: به دلیل حسن نیت و تعامل با اداره ورزش و جوانان گیلان مهلت ثبت نام را تمدید کردیم هرچند این تمدید ثبت نام با مخالفت فدراسیون فوتبال همراه بود.

دبیر هیأت فوتبال گیلان در پایان خاطر نشان کرد: کمیته بررسی مدارک و تطبیق شرایط نامزدها پس از بررسی های لازم و تطبیق مدارک با شرایط اعلام شده نسبت به اعلام واجدین شرایط اقدام و به منظور اخذ صلاحیت به مراجع ذیربط تحویل خواهد داد.

منبع: دیار باران

انتهای پیام/98


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads