کد خبر: 82200 - تاریخ: پنج‌شنبه، 18 ژوئن 2015 - 13:40

مسئول کانون امام رضا (ع) خمام:

خانواده ها به تربیت صحیح فرزندان خود اهتمام جدی داشته باشند

حجت الاسلام پوریوسفی با اشاره به تعبیر علما که ماه رمضان را اول سال تربیت دانسته اند گفت: روح انسان در اول ماه مبارک رمضان دوباره زنده می شود. از این ماه استفاده کنیم و فرزندان خود را با خداوند آشتی دوباره دهیم.

به گزارش خوبان: حجت الاسلام و المسلمین مجتبی پوریوسفی در آیین افتتاح طرح تابستانی کانون فرهنگی امام رضا (ع) با بیان این که این چهارمین سال متوالی است که کانون به کار تربیتی مشغول است گفت: تابستان فرصتی است تا بیشتر کنار هم باشیم که امسال با ماه رمضان مقارن شده است.

 

وی با ابراز نگرانی از بی توجهی ها نسبت به مسائل تربیتی گفت: وسواس خوب نیست اما همیشه به خانواده ها توصیه کرده ایم که در مسائل تربیتی بسیار وسواس داشته باشند.

 

حجت الاسلام پوریوسفی با بیان این که خوب بودن فقط به دوست داشتن خوبی نیست اظهار داشت: باید بستر و فضا برای خوب بودن آماده شود.

 

مسئول کانون امام رضا (ع) خمام گفت: همه ما می دانیم که فرزندانمان باید خوب باشند اما در کدام فضا و بستر؟ در این بستر که مایه نگرانی است؟ اما از طرفی امیدوریم. چرا که در همین فضا انسان های مومن و با ادب رشد می کنند.

 

وی افزود: همه ما در درجه اول باید قبول کنیم که نقص هایی داریم و در درجه بعد باید این نقص ها را با همدیگر کامل کنیم.

 

حجت الاسلام پوریوسفی ضمن تشریح برنامه های کانون در تابستان گفت: کانون 8 گروه دانش آموزی، دانشجویی و طلاب ، یک واحد خواهران و چندین کارگروه فرهنگی دارد. همه این گروه ها وسیله است تا بستر برای تربیت صحیح یک نوجوان که در انقلاب اسلامی در حال نفس کشیدن است، فراهم شود.

 

پوریوسفی ادامه داد: همیشه از آیت الله بهجت به عنوان یک انسان ویژه یاد می کنیم اما همه ما به صورت بالقوه این توانایی را داریم که یک آیت الله بهجت دیگر شویم.

 

مسئول کانون امام رضا (ع) خمام با اشاره به تعبیر علما که ماه رمضان را اول سال تربیت دانسته اند گفت: روح انسان در اول ماه مبارک رمضان دوباره زنده می شود. از این ماه استفاده کنیم و فرزندان خود را با خداوند آشتی دوباره دهیم.

 

انتهای پیام/21


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads