کد خبر: 79101 - تاریخ: یکشنبه، 10 می 2015 - 11:46

نایب رئیس شورای شهر رشت مدعی شد:

شهرداری ‌توان پرداخت حقوق پرسنل ‌را ندارد‌

نایب رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به مشکلات مالی شهرداری رشت تصریح کرد: وضعیت اقتصادی شهرداری رشت به گونه‌ای است که توان پرداخت حقوق پرسنل خود را ندارد.

به گزارش خوبان به نقل از فارس: محمود باقری‌خطیبانی روز شنبه در نشست کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی این شهر، اظهار کرد: استشمام بوی مواد مخدر از داخل مهمانسرای شهرداری رشت موجب تعجب بنده شده و برای همین به بازرسی از اتاق‌ها پرداخته و متوجه شدم که در یکی از سالن‌ها چند نفر از میهمانان با شیشه نوشابه در حال استعمال مواد مخدر هستند.

وی افزود: بنده با این موضوع به شدت برخورد کردم و اگر این کار یک‌بار دیگر اتفاق بیفتد صریح‌تر سخن خواهم گفت.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به مشکلات مالی شهرداری رشت تصریح کرد: وضعیت اقتصادی شهرداری رشت به گونه‌ای است که توان پرداخت حقوق پرسنل خود را ندارد.

باقری‌خطیبانی خاطرنشان کرد: در این شرایط نامطلوب اقتصادی حاکم بر شهرداری رشت، متوجه شدم که دو نفر پرسنل جدید با عناوین مدیر و مدیر داخلی جذب مهمانسرای شهرداری رشت شده‌اند.

وی با تاکید بر نظارت بیشتر کمیسیون فرهنگی شورا بر مجموعه‌های تابعه، متذکر شد: از رئیس کمیسیون فرهنگی شورا تقاضا می‌رود در این زمینه توجه بیشتری معطوف کنند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر رشت درباره انتخاب هیئت مدیره جدید سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت گفت: یکی از اعضای هیئت مدیره سازمان فرهنگی ورزشی در انتخابات برکنار شد و شخص دیگری را در آن سمت گذاشته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه در جابه‌جایی‌ نیروها دخالت نمی‌کنم افزود: بنده در جابه‌جایی‌ها دخالت نمی‌کنم اما با توجه به شناختی که از «علیرضا خلقت‌دوست» عضو سابق هیئت مدیره سازمان فرهنگی‌ورزشی شهرداری رشت و توانمندی‌های وی در موضوعات فرهنگی دارم می‌خواهم دلیل برکناری او را بدانم.

باقری‌خطیبانی تصریح کرد: از رئیس کمیسیون فرهنگی می‌خواهم دلیل چنین جابه‌جایی‌هایی را پیگیری کنند و از افراد صاحب‌نظر و توانمند در هیئت‌ مدیره سازمان‌های تابعه بهره‌گیری شود.

 

انتهای پیام/41


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads