کد خبر: 76170 - تاریخ: شنبه، 4 آوریل 2015 - 20:56

حسین توکلی:

آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی اول خرداد برگزار می شود

مشاور عالي سازمان سنجش با بيان اينكه آخرين مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامي دستگاه‌های اجرايی 17 فروردين ماه برگزار می‌شود، گفت: آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور اول خرداد 94 برگزار می‌شود.

به گزارش خوبان: دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده ثبت نام برای شرکت در آزمون عمومی و تخصصی استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور برای به کارگیری افراد واجد شرایط هر یک از دستگاه‌های اجرایی مذکور و برای استخدام پیمانی آنها در سال 94 و همچنین سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در رابطه با تبدیل وضع مربیان حق‌التدریس از ساعت 15 دوشنبه 10 فروردین از تاریخ سازمان سنجش آغاز شد و دوشنبه 17 فروردین پایان می‌پذیرد.

وی افزود: شرایط و ضوابط هر یک دستگاه‌ها در دفترچه راهنما آمده و اطلاعیه ثبت نامی مربوط نیز دوشنبه 10 فروردین بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه این آزمون توسط سازمان سنجش و با نظارت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور انجام می‌شود، تصریح کرد: این آزمون روز جمعه اول خرداد سال 94 در حوزه‌های امتحانی برگزار می‌شود و تا ساعت 8 امروز نیز تعداد 21 هزار و 550 نفر (تعداد 3 هزار و 800) نفر برای شرکت در آزمون‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و تعداد 17 هزار و 750 نفر در سایر دستگاه های اجرایی) ثبت نام کردند.
توکلی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دوشنبه 17 فروردین آخرین مهلت ثبت نام در این آزمون است توصيه مي‌شود داوطلبانی در زمان باقی مانده ضمن مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اطلاعیه منتشره در صورت واجد شرایط بودن برای ثبت نام اقدام کنند.
انتهای پیام/67

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads