کد خبر: 75685 - تاریخ: شنبه، 28 مارس 2015 - 18:13

مدیرکل فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت:

جابجایی 11 هزار مسافر نوروزی توسط ناوگان هوایی گیلان

مدیرکل فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت از جابجایی ۱۰هزار و ۹۴۶ نفر مسافر نوروزی با ناوگان هوایی گیلان از ۲۵ اسفند ماه سال ۹۳ تا هفتم فروردین سال ۹۴ خبر داد.

به گزارش خوبان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه گیلان، فتاح رضوانی اظهار داشت: از این تعداد گردشگر نوروزی پنج هزار و 865 نفر مسافر ورودی و پنج هزار و 81 نفر نیز مسافر خروجی از فرودگاه سردار جنگل رشت بوده اند.

 

فرودگاه سردار جنگل

 

وی افزود: از پنج هزار و 865مسافر ورودی به استان گیلان، چهار هزار و 852 نفر مسافر داخلی و یک هزار و 13 نفر مسافر  پروازهای خارجی بوده اند.

مدیرکل فرودگاه گیلان گفت: همچنین از پنج هزار و 81نفر مسافر خروجی از فرودگاه رشت، چهار هزار و 99 نفر مسافر داخلی و 982 نفر مسافر پروازهای خارجی بوده اند.

رضوانی افزود: این تعداد گردشگر نوروزی با 96 سورتی پرواز شامل، 84 پرواز داخلی و 12 پرواز خارجی به مقاصد تهران، مشهد، عسلویه، شیراز، بندرعباس، اهواز، کیش، آدنا، جده و مدینه جابجا شده اند.

وی تاکید کرد: در ایام تعطیلات نوروز امسال 8 سورتی پرواز فوق العاده برای جابجایی گردشگران نوروزی اختصاص یافته بود این در حالی است در شرایط عادی هفته ای 44 سورتی پرواز از فرودگاه سردار جنگل رشت انجام می‌گیرد.

مدیرکل فرودگاه گیلان یادآور شد: بیشترین پروازها در این مدت در روز ششم فروردین ماه با 12 پرواز داخلی و خارجی و 797 مسافر ورودی و 631 مسافر خروجی انجام شده است.

رضوانی با بیان اینکه کمترین تردد این ایام پروازهای فرودگاه رشت روز 25 اسفند ماه گزارش شده است، خاطرنشان کرد:  زیرساخت های مناسب برای  نشست و برخاست روزانه 100 سورتی پرواز داخلی و خارجی در فرودگاه سردار جنگل رشت فراهم شده است و انتظار می‌رود مسیرهای هوایی منتهی به فرودگاه رشت در اولویت برنامه پروازی شرکتهای هواپیمایی قرار گیرد.

انتهای پیام/28

 

 

 

اخبار مرتبط:

نارضایتی استاندار گیلان از وضعیت فرودگاه سردار جنگل رشت

فرودگاه سردار جنگل رشت به منطقه آزاد انزلی ملحق می شود

مطالبات ۲۰ میلیارد ریالی فرودگاه رشت از شرکت های هواپیمایی

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads