کد خبر: 74228 - تاریخ: دوشنبه، 9 مارس 2015 - 12:46

صبح امروز و با حضور وزیر بهداشت:

بیمارستان 32 تختخوابی املش به بهره برداری رسید

وزیر بهداشت در مراسم افتتاح بیمارستان 32 تختخوابی املش گفت: در سال آینده هر هفته یک بیمارستان در مناطق مختلف کشور افتتاح می‌شود که اولویت ما اقشار آسیب‌پذیر و مناطق محروم است و همه دولتمردان تلاش شان شاد کردن دل شکسته مردم و درمان دردهای آنهاست.

به گزارش خوبان به نقل از املش ما: صبح امروز در جریان سفر وزیر بهداشت، درمان و علوم پزشکی بیمارستان ۳۲ تخت خوابی نیکوکار املش به بهره برداری رسید.

وزیر بهداشت در این مراسم با اشاره به تلاش های دولت جهت  برطرف شدن محرومیت‌ها در حوزه سلامت گفت:  تلاش می‌کنیم که با همدلی و وحدت مشکلات مردم را حل نمائیم.

سید حسن قاضی‌ زاده هاشمی با انتقاد از دولت های قبلی بابت کم توجهی به حوزه سلامت اظهار داشت: قرار بود ۷ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان به بهداشت و درمان اختصاص یابد که تاکنون ۴ هزار میلیارد تومان تحقق یافته و باعث رضایت مندی در کشور شده است.

 

وزیر-بهداشت-در-رودسر

 

وی  با بیان اینکه حوزه سلامت هزینه‌ بر و گران‌ ترین حوزه در دنیاست، تصریح کرد: اگر آمار درآمدهای نفت و گاز را جمع بزنیم سهم هزینه‌های سلامت ۶۵ هزار دلار است که پول کمی در این حوزه به‌شمار نمی‌رود و باید به بهداشت و پیشگیری توجه کرد.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: در سال آینده هر هفته یک بیمارستان در مناطق مختلف کشور افتتاح می‌شود که اولویت ما اقشار آسیب‌پذیر و مناطق محروم است و همه دولتمردان تلاش شان شاد کردن دل شکسته مردم و درمان دردهای آنهاست.

بیمارستان املش دارای ۳ هزار و ۲۰۰ متر مربع زیربنا در سه طبقه بوده که عملیات ساخت آن از سال ۷۶ آغاز و ۸۶ تحویل دانشگاه علوم پزشکی شده و با اعتبار بالغ بر ۸ میلیارد تومان هزینه گردیده بخشی از آن توسط خیرین بوده است.

بخش اورژانس، داخلی قلب مردان، داخلی قلب زنان، جراحی مردان و زنان، اطفال، سی سی یو، آزمایشگاه و بخش پاراکلینیک شامل رادیولوژی، درمانگاه قلب، اطفال، زنان و زایمان، جراحی و عفونی از جمله بخش های این بیمارستان است.

 

انتهای پیام/37


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads