کد خبر: 73111 - تاریخ: شنبه، 21 فوریه 2015 - 21:50

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان:

۹۶ درصد گیلان زیرپوشش شبکه‌های دیجیتال صدا و سیما است

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان گفت: ۹۶ درصد جمعیت شهری گیلان زیرپوشش دیجیتال صدا و سیما است.

به گزارش خوبان: محسن نصرپور ظهر امروز در دیدار با استاندار گیلان مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان با ارائه گزارشی از فعالیت این مرکز به چهار برابر صدا و سیماشدن پروژه‌های عمرانی دهه‌ی مبارک فجر اشاره کرد و اظهار داشت:  این موفقیت که از طریق صدا و سیمای استان نیز به اطلاع مردم رسید نشان از خدمات دولت و تلاشهای دلسوزانه‌ی استاندار محترم و مدیران استان است.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از دولت گفت : موفقیت رئیس جمهوری موفقیت نظام است ورسانه‌ملی ازطریق برجسته کردن نقاط قوت دولت و نظام سعی می‌کند برنامه‌های امیدوار کننده پخش کند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان گفت: بر همین اساس صدا و سیما علاوه بر این رسالت و بیان مسائل و مشکلات مردم و اطلاع رسانی از خواسته های آنان به برجسته سازی عملکرد دولت در گیلان می‌پردازد.

نصرپور با بیان اینکه این رسانه یا رویارو مسئولان در خدمت به مردم و توسعه‌ی استان گفت: در برنامه های صدا و سیمای استان به هیچ وجه به دنبال تخریب نیستیم چرا که اینکار را از نظر قانونی، عقلی و شرعی نادرست می‌دانیم.

وی افزود: ما معتقدیم در راستای تقویت امنیت ملی، امید مردم و مشارکت آنان در عرصه های مختلف انقلاب با حفظ استقلال رسانه باید تعامل سازند و با مسئولان داشته باشیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان با اشاره به اینکه این مرکز براساس ارزیابی‌های انجام شده جزو مراکز موفق کشور است که برنامه‌های مختلف آنان جوایز ملی و بین المللی متعددی را کسب کرده‌اند، گفت: حضور در صحنه‌های مختلف انقلاب بویژه راهپمایی‌ها و انتخابات و عزاداری‌های ماه محرم و صفر، هفته‌ی دولت، دهه‌ی مبارک فجر، هفته‌ی دفاع مقدس و کمک به افزایش قدرت بسیج کنندگی مردم در مناسبت‌های مختلف از جمله اقدامات صدا و سیمای استان است.

نصرپور، تولید آثار فاخر سینمایی و سریال و پخش از شبکه‌های سراسری و ملی، تقویت گویش‌های محلی، توجه به توانمندی‌های گیلان، پرداخت حرفه‌ای، هدفمند و همه جانبه به آسیب‌های اجتماعی را از دیگر اقدامات صدا و سیمای مرکز گیلان دانست.

وی با بیان اینکه 96 درصد جمعیت شهری استان از سیگنال رسانی دیجیتال بهرمند هستند،گفت: 5 شهر استان هنوز از این امکان برخوردار نیستند که با کمک دولت می‌توانیم به این شهرها نیز نیز سیگنال رسانی کنیم.

 

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ 86


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads