کد خبر: 70406 - تاریخ: سه‌شنبه، 20 ژانویه 2015 - 16:40

بیش از ۷۰۰ آرایشگاه زنانه در رودسر و املش دریغ از یک فروشگاه حجاب!!!

وقتی بحث حجاب میشود همه انتظار دارند زن لباسی مناسب بپوشد یا مرد ، چشمانش را ببندد و حیاداشته باشد و وقتی به سراغ تولیدکنندگان پوشاک و البسه میرویم آنها بهانه می گیرند مردم نمیخواهند.

به گزارش خوبان، رضا جوان ۲۸ ساله ایست که امروز با گلایه از نبودن لباسهای مناسب برای بانوان محجبه به خبرنگار املش ما در بازار شهر رودسر گفت: برای خرید مانتو و مقنعه و روسری به بازار شهر املش رفته بودیم که پس از طی ۲ساعت گشت و گذار نتوانستیم لباسی مناسب برای همسرم که بانویی محجبه هست پیدا نمایم و ناگزیر به شهر رودسر رفتیم، آنجاهم در پاساژهای مختلف گشت و گذار بالاخره توانستیم از یک مغازه برایش مانتو و از مغازه ای دیگر روسری خرید کنیم.

رضا می گفت: من ناراحتم از اینکه در شهرهای ما حداقل یک فروشگاه محصولات حجاب نیست که بتوانیم آنچیزی که برای یک بانوی محجبه باشد به راحتی خریداری نمائیم.

حرف های رضا ما را برآن داشت که خبری در این خصوص تهیه نمائیم و رفتیم و در بازار گشتی و گذاری نمودیم جالب این بود که ورودی بسیاری از کوچه های شهرهامان آرایشگاه زنانه بسیار زیاد است و اما دریغ از یک فروشگاه حجاب…!!!

بیش از ۷۰۰ آرایشگاه زنانه چه با مجوز (پروانه کسب) چه بدون مجوز در این دوشهرستان با قدمت فرهنگی چندهزار ساله دایر است که غرب گرایی را شاید ترویج میکنند! ولی حتی یک فروشگاه چادر ، مقنعه و… نیست! ، بود چند سال پیش یک بانوی رودسری یک تولیدی مخصوص پوشاک حجاب در رودسر دایر نموده بود و جوانی که دغدغه کارهای فرهنگی را در کلاچای داشت درفروشگاه محصولات فرهنگی اش پوشاک حجاب عرضه مینمود ولی در کمال عدم حمایت و توجه مسئولین هردو بسته شدند.

در شهر کلاچای به دنبال آن جوان گشتیم که چه شد و چرا فروشگاهش را بسته است ، اشاره ای کوچک از عدم حمایت مسئولین نمود و گفت: یکی از محصولاتی که عرضیه می نمودیم ،چادرنماز جشن تکلیف بود که حتی آموزش و پرورش شهرمان از جای دیگری تهیه می نمود ،ولی خداراشکر در همان زمان باعث خوشحالی بسیاری از بانوان شده بودیم که چنین کار بزرگی را در شهرمان انجام دادیم و خیلی ها برایمان دعامیکردند … او میگفت: دلم برای آن زمان تنگ شده است.

صحبتی در آخر با مسئولین، آقایان با حلوا حلوا کردن، دهن شیرین نمیشود… باید کاری کرد…

انتهای پیام/61


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads