کد خبر: 69972 - تاریخ: پنج‌شنبه، 15 ژانویه 2015 - 18:01

ویترین مغازه ای که امر به معروف می کند

خانم محترم کلیه لوازم آرایشی که در این مغازه به فروش می رسد با این نیت است که شما خانم محترم فقط برای همسر و محرم خود استفاده کنید.

به گزارش خوبان: معمولا نوشته ها و پوسترهایی که در فروشگاه های لوزام آرایشی وجود دارد بیش از آنکه توجه شما را به استفاده مناسب از این لوازم جلب کند ترغیب بیشتری به استفاده های نامناسب و افراطی از این لوازم می کند اما فروشگاه گلسان بیرجند جلوی ویترین فروشگاهش جمله ای جالب نوشته است ”  خانم محترم کلیه لوازم آرایشی که در این مغازه به فروش می رسد با این نیت است که شما خانم محترم فقط برای همسر و محرم خود استفاده  می کنید ” که توجه مرا به خود جلب کرد. جمله ای که به گفته خانم فروشنده می خواهد با آن حق دین را نسبت به مشتریانش ادا کرده باشد و در قبال فروش این لوازم حقی بر گردنش باقی نماند.

اقدام این خانم فروشنده ستودنی است هر چند به اذعان خودش با نوشتن این جمله بارها به او اعتراض شده است و به او گفتند به شما ربطی ندارد که این لوازم را می خواهیم کجا استفاده کنیم .
و یکی از مشتریان مغازه اش گفت: معمولا افرادی که برایشان حریم ها مهم است این جمله توجه آنها را به استفاده در مکانهای مناسب جلب می کند اما برخی که برایشان فرقی نمی کند که زینت خود را چگونه نشان دهند در مقابل این جمله واکنش نشان می دهند.
و البته باید به این نکته توجه کنیم که تمام افراد برای مواد مصرفی دستورالعمل خاصش را می خواهیم بدانیم اما چگونه  است برای مصرف لوازم آرایشی به دستورالعمل شرع توجه نمی کنیم؟؟!!!

 

SAM_6105_0 SAM_6106 SAM_6108 SAM_6109

 

منبع: زن امروز

انتهای پیام/60


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads