کد خبر: 69125 - تاریخ: دوشنبه، 5 ژانویه 2015 - 10:57

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

دور سوم سبد غذایی تا پایان دی ماه توزیع می شود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دور سوم و چهارم توزیع سبدهای غذایی برای جلوگیری از فقر غذایی در بین نیازمندان تا پایان سال انجام می‌شود.

به گزارش خوبان به نقل از فارس: ربیعی شب گذشته در حاشیه دیدار با وزیر بهداشت عراق در جمع خبرنگاران در خصوص توزیع سبد غذایی اظهار داشت: ربیعیبرای مبارزه با فقر غذایی سبدهای غذایی به نیازمندان ارائه می‌شود و در همین راستا نیز سبد سوم غذایی را تا پایان دی ماه توزیع می‌کنیم و سبد چهارم نیز در هفته چهارم اسفند برای افراد شناسایی شده توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: بودجه سبدهای غذایی تأمین شده است و در هفته آینده نحوه توزیع و دریافت این سبدها اعلام می‌شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان داشت: کماکان در حال بررسی هستیم تا افراد دیگری را نیز که به این سبد غذایی نیازمندند شناسایی کنیم و بحث امنیت غذایی را برای این افراد نیز در نظر بگیریم.

ربیعی یادآور شد: امسال برنامه‌های مختلفی برای طبقات مختلف جامعه داشته‌ایم که حمایت‌های غذایی و مبارزه با فقر غذایی یکی از این برنامه‌ها بوده است و تا پایان سال در 4 مرحله انجام می‌شود.

وی بیان داشت: در توزیع سبد چهارم غذایی که در اسفند ماه انجام می‌شود در صورت تأمین بودجه تعداد افرادی که نیازمند این سبد هستند افزایش خواهد یافت.

 

انتهای پیام/39


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads