کد خبر: 64573 - تاریخ: شنبه، 8 نوامبر 2014 - 11:37

با تلاش کارآگاهان آگاهی استان؛

راز قتل دختر 26 ساله فاش شد

با تلاش و پیگیری کارآگاهان آگاهی راز قتل کارمند یکی از ادارات دولتی گیلان فاش شد.

به گزارش خوبان به نقل از پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان اظهار کرد: در پانزدهم مهر سالجاری، کشف جسد کارمند زن یکی از ادارات دولتی شهرستان رودسر به پلیس آگاهی گزارش شد.

 

فرهاد فلاح کریمی افزود: کارآگاهان آگاهی استان با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله در محل حاضر شده و با بررسی شواهد و مدارک در صحنه قتل متوجه شدند که این زن 26 ساله براثر ضربات جسم سخت به سر فوت نموده است.

وی با بیان اینکه لوازم شخصی مقتوله در صحنه جرم کشف نشد، بیان داشت: کارآگاهان آگاهی با تحقیقات همه جانبه پلیسی سرانجام پس از قریب به دو هفته، سرنخی از همکار خانم مقتول بدست آورده و وی را دستگیر کردند.

فلاح کریمی با اشاره به اینکه این زن ۲۹ ساله به قتل همکارش به علت اختلافات شخصی در ساعات پایانی وقت اداری اعتراف نمود، تصریح کرد: این زن با ضربات آچار همکار خود را به قتل رسانده و ضمن برداشتن لوازم شخصی مقتوله، با تلفن همراه وی چند پیامک به خانواده مقتوله مبنی بر اینکه جهت انجام کاری به رشت رفته است، ارسال نموده بود.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه وسیله انجام قتل در منزل متهمه و لوازم شخصی مقتوله نیز در مرکز بازیافت زباله کشف شده است، افزود: متهمه با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/34

 

 

اخبار مرتبط:

قتل دختر ۲۶ ساله به دلایل نامعلوم


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads