کد خبر: 61217 - تاریخ: سه‌شنبه، 30 سپتامبر 2014 - 15:28

امید هرندی به عنوان سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان معرفی شد

قائم مقام باشگاه داماش گیلان گفت : امید هرندی به عنوان سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان انتخاب و به بازیکنان این تیم معرفی شد .

به گزارش خوبان: حسن قلی زاده در گفتگو با ایرنا افزود : پس از استعفای ‘ علی نظرمحمدی ‘ از سرمربیگری تیم فوتبال داماش گیلان و موافقت با این استعفاء ، مسوولان این تیم ، ‘ امید هرندی ‘ را به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال داماش گیلان انتخاب کردند .

وی اظهار کرد : ‘ امید هرندی ‘ نیز به طور رسمی کار خود را به عنوان سرمربی جدید داماش آغاز کرده و امیدواریم که تیم فوتبال داماش گیلان با این مربی بومی به روزهای اوج خود باز گردد.

وی ادامه داد : البته ‘ علی نظرمحمدی ‘ زحمات زیادی برای تیم فوتبال داماش گیلان کشیده و کارهای وی برای ما بسیار ارزشمند است چون در زمان بحرانی به عنوان سرمربی در این تیم حضور داشت .

‘ قلی زاده ‘ خاطرنشان کرد : تمرینات تیم فوتبال داماش گیلان نیز زیر نظر ‘امید هرندی ‘ سرمربی جدید این تیم آغاز شده و همه باید کمک کنیم تا این تیم دوباره به سطح اول فوتبال کشور باز گردد .

گفتنی است؛ تیم فوتبال داماش گیلان که فصل گذشته در رقابت های لیگ برتر حضور داشته ، از این رقابت ها سقوط و در فصل جاری باید در رقابت های لیگ دسته اول حضور یابد.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads