کد خبر: 59364 - تاریخ: یکشنبه، 7 سپتامبر 2014 - 10:13

نجفی:خودم به عنوان وزیر به مجلس معرفی می‌شوم

نجفی در پاسخ به این سوال که گزینه دولت برای وزارت علوم چه زمانی به مجلس معرفی خواهد شد؟ گفت: ان‌شاالله این گزینه خودم خواهم بود.

به گزارش خوبان: محمدعلی نجفی سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بعدازظهر شنبه و در حاشیه پنجاه و چهارمین همایش معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا رفتن جعفر توفیقی از وزارت علوم بنابه درخواست نمایندگان مجلس و توافق وی با نمایندگان بوده است؟ اظهار داشت: بنده هیچ‌گونه توافقی با هیچ فرد یا ارگانی نداشته‌ام؛ آقای توفیقی در وهله اول قصد داشتند برای استفاده از فرصت مطالعاتی که یک سال به دلیل مسئولیت‌های ایشان به تاخیر افتاده بود اقدام کند، لذا احتیاج داشتند تا چند ماهی وقت آزادتری داشته باشند.

 

وی افزود: آقای توفیقی احساس می‌کردند در بیرون از وزارت علوم می توانند در موارد ضروری و لازم به این وزارتخانه کمک کنند.
نجفی تصریح کرد: آقای توفیقی تقاضا داشتند به عنوان مشاور وزارت علوم سمتی رسمی نداشته باشند، بلکه به عنوان یک صاحب‌نظر در مسائل دانشگاهی اعلام آمادگی کردند هر نوع کمک لازمی را به وزارت علوم ارائه کنند.
سرپرست وزارت علوم در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است در دیگر معاونت های وزارت علوم نیز تغییری ایجاد شود؟ گفت: همه چیز ممکن است و اگر لازم باشد چه در سمت‌های ستادی و چه در سمت‌های دانشگاهی تغییر انجام خواهد شد.
وی توضیح داد: کار وزارت علوم کار حساسی است و در جهت بهبود این کار هر تغییری در هر مرحله‌ای که لازم باشد اعمال خواهد شد.
نجفی در پاسخ به این سوال که گزینه دولت برای وزارت علوم چه زمانی به مجلس معرفی خواهد شد؟ گفت: ان‌شاالله این گزینه خودم خواهم بود.
سرپرست وزارت علوم در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا اعضای کمیته پیگیری بورسیه‌های غیرقانونی که قرار بود در وزارت علوم تشکیل شود انتخاب شده‌اند یا نه؟ گفت: اعضای این کمیته را انتخاب کرده‌ام و انشاالله در روز دوشنبه هفته جاری اولین جلسه این کمیته با اعضای منتخب آن برگزار خواهد شد.
نجفی خاطرنشان کرد: از آنجایی که روابط و شرایط را باید با اعضای این کمیته ها مورد بحث قرار دهیم و اگر عضویت آنها در این کمیته‌ها قطعی شد اسامی اعضا را روز دوشنبه یا سه‌شنبه هفته جاری اعلام خواهیم کرد.

 

منبع: تسنیم
انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads