کد خبر: 55642 - تاریخ: یکشنبه، 20 جولای 2014 - 12:31

مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال - فلورانس؛

ایران پای فینال متوقف شد

تیم ملی والیبال ایران با قبول شکست مقابل آمریکا از رسیدن به فینال لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۴ باز ماند.

به گزارش خوبان: تیم ملی والیبال ایران با قبول شکست 3 بر صفر مقابل آمریکا از رسیدن به فینال لیگ جهانی والیبال باز ماند.

تیم ایران اولین بازی خود در لیگ جهانی مقابل آمریکا را با یک تغییر نسبت به روز گذشته (جمعه) مقابل برزیل آغاز کرد. در این بازی آرمین تشکری جایگزین عادل غلامی شده بود. معروف، غفور، موسوی، میرزاجانپور، قائمی و ظریف (لیبرو) سایر بازیکنان شروع کننده ایران در این بازی بودند.

ست اول بازی با آنچه بازیکنان ایران در بازی‌های قبلی ارائه کرده بودند کاملا متفاوت بود. اشتباهات زیاد بازیکنان ایران، سرویس‌های نه چندان خوب و حملات ناقص آنها مقابل اسپک‌های بدون دفاع بازیکنان آمریکا باعث شد تا ایران ست اول را 25 بر 18 واگذار کند.

سرویس‌های خوب بازیکنان آمریکا و دریافت‌های ناقص بازیکنان ایران در ابتدای ست دوم هم ادامه داشت. علت بازی غیرمنسجم و فاقد شادابی بازیکنان ایران را می‌توان به خستگی آنها مربوط دانست. از نوع حملات بازیکنان آمریکا می‌شد تشخیص داد که تیم ایران را به خوبی آنالیز کرده‌اند. در این ست، مصطفی‌وند، مهدوی و رضا قرا هم به بازی گرفته شدند تا شاید نتیجه به سود ایران عوض شود ولی قدرت خط حمله آمریکا همچنان بیشتر از ایران بود. این ست با نتیجه 25 بر 22 به سود آمریکا تمام شد.

ست سوم با مصدومیت محمد موسوی، بهترین مدافع وسط مرحله نهایی لیگ جهانی آغاز شد. کواچ در ادامه بازی از تمام بازیکنان خود به جز میلاد عبادی‌پور استفاده کرد اما اختلاف امتیازات طوری نبود که بازیکنان ایران حتی امیدوار به جبران آن باشند. ست سوم با نتیجه 25 بر 16 به سود آمریکا تمام شد تا این تیم راهی فینال لیگ جهانی 2014 شود.

تیم ملی ایران از ساعت 20 فردا (یک‌شنبه) در بازی رده‌ بندی به مصاف تیم بازنده دیدار ایتالیا و برزیل می‌رود.

 

منبع: تسنیم

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads