کد خبر: 55524 - تاریخ: جمعه، 18 جولای 2014 - 16:09

گزارشی از آخرین وضعیت داماش؛

اخراج تمامی کارمندان باشگاه داماش گیلان به دلیل مشکلات مالی

با دستور امیر عابدینی مدیرعامل مستعفی باشگاه داماش گیلان، همه کارکنان اداری این باشگاه در استان و دفتر تهران به دلیل مشکلات مالی اخراج شدند و این باشگاه به صورت کامل تعطیل شد.

به گزارش خوبان، با دستور امیر عابدینی مدیرعامل مستعفی باشگاه داماش گیلان، تمامی کارکنان داماش در گیلان و دفتر تهران این باشگاه به دلیل مشکلات این تیم اخراج شدند و این باشگاه به صورت کامل به حالت تعطیل درآمد.

بر اساس این دستور تنها حسین قلی‌زاده قائم مقام و زارعی مدیرمالی باشگاه داماش گیلان، برای رتق و فتق امور باقی ماندند و سایر کارکنان تا مشخص شدن وضعیت باشگاه معلق یا اخراج شدند.

لازم به ذکر است، تمرینات تیم فوتبال داماش هم که چندی است زیر نظر علی نظرمحمدی سرمربی فصل گذشته این تیم پیگیری و با حضور اکثریت بازیکنان جوان برگزار می‌شود و اغلب بازیکنان حاضر در تمرینات قراردادی با داماش امضا نکرده‌اند.

در پایان فصل سیزدهم و پس از سقوط این تیم اکثر بازیکنان سرشناس داماش از جمله؛ محمدرضا مهدوی (کاپیتان)، مسعود حسن‌زاده، روح الله سیف الهی، رضا کاردوست، میلاد فراهانی، علی رضا نظیف کار، هادی محمدی، ابوذر رحیمی، مرتضی ابراهیمی، مصطفی حاجتی و امین متوسل‌زاده از این باشگاه جدا شدند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

 

 

اخبار مرتبط:

باشگاه داماش گیلان تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

نادر دست‌نشان گزینه نخست باشگاه برای سرمربیگری داماش است

داماش گیلان «تهرانی » می‌شود


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads