کد خبر: 51380 - تاریخ: شنبه، 24 می 2014 - 09:10

سپاه قدس گیلان:

توصیف فتح خرمشهر از محدوده زمانی و مکانی فراتر است

سپاه قدس گیلان در بیانیه ای بمناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر آورده است: مجموعه اتفاقات این نبرد سنگین و زوایای ناپیدای این رخداد عظیم، آنچنان سرنوشت ساز و تعیین کننده بود که توصیف دایره تأثیرات آن از محدوده زمانی و مکانی فراتر است.

به گزارش خوبان: سپاه قدس گیلان در بیانیه ای که بمناسبت گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر صادر نمود؛ آورده است: آزادی خرمشهر پس از 578 روز از دست دشمن بعثی عراق، حاصل رشادت ها و رزم بی امان رزمندگان سلحشور ایران در طول 4 مرحله از عملیات بیت المقدس است.

این بیانیه می افزاید: رویداد سوم خرداد سال 1361 یکی از بزرگترین حوادث عصر ماست که به حق درخشان ترین صحنه جنگ را رقم زد و به نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی اقتدار ویژه ای بخشید، مجموعه اتفاقات این نبرد سنگین و زوایای ناپیدای این رخداد عظیم، آنچنان سرنوشت ساز و تعیین کننده بود که توصیف دایره تأثیرات آن از محدوده زمانی و مکانی فراتر است.

سپاه قدس گیلان

در این بیانیه آمده است: امام خمینی (ره) فرمودند “فتح خرمشهر یک مسأله عادی نیست، بلکه مافوق طبیعت است و خرمشهر را خدا آزاد کرد”. اینک پس از گذشت 32 سال از آن حادثه تاریخی، سالروز آزاد سازی خرمشهر، به عنوان یک روز ملی، مذهبی در کشور همچنان گرامی داشته می شود و از رشادت ها و شجاعت های رزمندگان اسلام و شهیدان سرافراز تجلیل به عمل می آید.

سپاه قدس گیلان، ضمن گرامیداشت حماسه عظیم سوم خرداد، یاد و نام 260 شهید استان گیلان را که در عملیات بیت المقدس تقدیم انقلاب اسلامی کرده است گرامی داشته و با آرمان های امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تحت زعامت و رهبری فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت ا… العظمی امام خامنه ای مدظله العالی تجدید میثاق می نماید.

منبع: بسیج نیوز

انتهای پیام /


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads