کد خبر: 50197 - تاریخ: دوشنبه، 5 می 2014 - 12:21

عضو شورای شهر رشت خبر داد

اختصاص ماهانه ۱۰ میلیارد برای بهسازی آسفالت شهر رشت

عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه ماهانه ۱۰ میلیارد ریال برای بهسازی و ایجاد آسفالت در شهر رشت اختصاص یافته است، گفت: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام شهری اولویت امسال شورای اسلامی شهر رشت است.

به گزارش خوبان: مجید رجبی‌ ویسرودی در چهل و چهارمین نشست شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه شاهد ناملایتی از برخی مدیران گیلان هستیم، اظهار کرد: اعضای شورای رشت برای کمک به توسعه مرکز گیلان به صورت داوطلبانه و با پشتوانه رأی اعتماد مردمی در شورا حضور دارند.

وی با انتقاد از برخی تخریب‌ها علیه شورا، افزود: استاندار گیلان در نشست صنفی با سازمان نظام مهندسی و انبوه‌ سازان در دقایق نخست سخنانشان به شورای رشت و شهردار توهین کرد.

عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه ثمره تفاوت سلیقه‌ها، رشد و شکوفایی است، گفت: این تفاوت سلیقه‌ها در شورا به دلیل توانمندی اعضا است و دلیلی بر اختلاف نظر شورا نیست.

رجبی‌ویسرودی، تصریح کرد: طرح سئوال از شهردار یا استیضاح نشان‌دهنده توانمندی و تلاش شورا برای توسعه و اعتلای رشت است و می‌خواهیم شهردار کارهای بیشتری برای مردم انجام دهد.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی 10 پروژه روان‌آب‌های سطحی شهر رشت، خاطرنشان کرد: در حالیکه 10 پروژه در استان گیلان از آغاز سال عملیاتی شده شاهد اجرای پروژه‌های مصوب شهری رشت هستیم.

عضو شورای شهر رشت، با بیان اینکه سقوط داماش دستاورد مسئولان گیلان است، گفت: باید تلاش کنیم تا با همدلی و همراهی روند توسعه گیلان را تسریع کنیم.

رحبی‌ ویسرودی با بیان اینکه ماهانه 10 میلیارد ریال برای بهسازی و ایجاد آسفالت در شهر رشت اختصاص یافته است، افزود: اتمام پروژه‌های نیمه‌ تمام شهری اولویت امسال شورای اسلامی شهر رشت است.

 

منبع: تسنیم

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads