کد خبر: 48245 - تاریخ: سه‌شنبه، 8 آوریل 2014 - 18:12

از 16 فروردین تاکنون؛

40 نفر از کارکنان جهاد دانشگاهی گیلان اخراج شدند

16 فروردین امسال 40 نفر از کارکنان جهاد دانشگاهی گیلان اخراج شدند و دلیل این اخراج هنوز مشخص نیست.

به گزارش خوبان: به دنبال تغییر مدیریت در جهاد دانشگاهی گیلان تعداد 40 نفر از کارکنان این نهاد از 16 فروردین تاکنون اخراج شدند.جهاد دانشگاهی

عده‌ای از این افراد ظهر امروز در تماس با دفتر خبرگزاری فارس در گیلان خواستار انعکاس مسایل و مشکلات خود به مسئولان مربوطه شدند.

یکی از کارکنان اخراجی به نمایندگی از دیگر همکاران خود در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت اظهار کرد: از ابتدای سال جدید کارکنان دانشگاه جهاد دانشگاهی می‌خواستند مشغول به‌کار شوند که به آنها اعلام شد نیازی نیست سر کار بروند.

وی که خواست نامش فاش نشود، گفت: دلیل اخراج 40 نفر از کارکنان را بدهی جهاد دانشگاهی اعلام کردند و افراد اخراج شده خواستار دریافت نامه اخراج از کار از طرف جهاد دانشگاهی شدند که هنوز به این درخواست پاسخ داده نشده است.

این کارمند اخراجی جهاد دانشگاهی گیلان با بیان اینکه هر 40 نفر اخراج شده هر روز در محل کار خود حاضر می‌شوند، افزود: آنها حق ورود و کارت زدن را ندارند.

وی با اشاره به اینکه کارکنان اخراجی نامه اعتراض خود را آماده کردند، تصریح کرد: کارکنان اخراجی در نظر دارند نامه خود را به نهادهای نظارتی ارسال کنند.

کارمند اخراجی جهاد دانشگاهی گیلان با تاکید بر اینکه کارکنان این نهاد خواستار تعیین تکلیف خود هستند، خاطرنشان کرد: حرف ما این است اگر ما را اخراج کردند نامه اخراجمان را صادر و دلیل اخراج را مشخص کنند که تاکنون این کار را انجام نداده‌اند.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads