کد خبر: 47074 - تاریخ: سه‌شنبه، 18 مارس 2014 - 01:10

همزمان با ایام فاطمیه (س)؛

سایت احیای امر به معروف رشت رونمایی شد

سایت ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر رشت همزمان با ایام فاطمیه (س) رونمایی شد.

به گزارش خوبان، فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت ظهر دوشنبه در مراسم رونمایی از سایت مذکور با تسلیت ایام فاطمیه (س) اظهار کرد: بهترین روش‌ها برای جذب مخاطب در سایت ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استفاده شده است.

مجید دوهندو به جنگ تمام عیار نرم دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: سایت احیای امر به معروف و نهی از منکر برای نهادینه شدن این فریضه الهی در جامعه تلاش می‌کند.

وی با اشاره به راه‌اندازی جنگ سخت دشمن برای مقابله با ملت ایران در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: دشمن با تلاش اقشار مختلف ایران در جنگ سخت ناکام ماند.

دوهندو هزاران شهید، جانباز و آزاده را حاصل نبرد سخت دشمن با نظام اسلامی خواند و بیان کرد: شهدا افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

این مسئول با بیان اینکه امروز دل‌های مشتاق در قالب کاروان راهیان نور به مشهد شهدا عازم می‌شوند، تصریح کرد: دشمن اکنون جنگ اعتقادی علیه نظام اسلامی را آغاز کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت جنگ اعتقادی و فرهنگی را نیازمند افراد ویژه دانست و یادآور شد: دشمن در جنگ نرم اعتقادهای نظام اسلامی را هدف گرفته است.

*تذکر زبانی فعالیت اعتقادی و فرهنگی است

وی به ترویج تذکر زبانی توسط مقام معظم رهبری در جامعه اشاره کرد و گفت: مردم شهرستان رشت با طرح مذکور آشنایی دارند.

دوهندو با تاکید براینکه تذکر زبانی باید توسط تمام مردم انجام شود، یادآور شد: برجسته شدن تذکر زبانی در رسانه‌ها تاثیرگذار است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت طرح تذکر زبانی را در قالب «بگو و برو» عنوان کرد و افزود: امسال رزمایش و فضاسازی طرح تذکر زبانی در شهر رشت انجام شده اما این فعالیت‌ها کافی نیست.

وی با بیان اینکه تذکر زبانی باید در بدنه جامعه پیاده شود، اظهار کرد: انتظار نخست تذکر زبانی از مسئولان است.

دوهندو تذکر زبانی را دارای شرایطی دانست و بیان کرد: تذکر زبانی باید با رفتار و گفتار شایسته بیان شود.

*منکرهای نهادینه شده در جامعه باید تغییر کند

معاون فرماندار رشت نیز در مراسم مذکور احیای امر به معروف و نهی از منکر را بر مبنای ارزش‌های دینی عنوان کرد و گفت: معروف و منکر طبق مبانی دینی و اسلامی باید در جامعه نهادینه شود.

موسی فکور بر آسیب‌شناسی نهادینه شدن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد و افزود: بعضی از منکرها به جای معروف در جامعه نهادینه شده و باید تغییر پیدا کند.

وی خواستار شناخت مردم از معروف و منکر در جامعه شد و بیان کرد: ظرفیت دستگاه‌های اجرایی برای نهادینه شدن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید شناسایی شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads