کد خبر: 45769 - تاریخ: سه‌شنبه، 25 فوریه 2014 - 12:20

معاون جدید عمرانی استاندار گیلان معرفی شد

در چهارمين نشست شوراي اداري استان حجت شعبانپور به عنوان معاون جدید عمرانی استاندار گیلان معرفی شد.

به گزارش خوبان به نقل از ایسنا: محمد آقاجانزاده معاون سابق عمراني استاندار در چهارمين نشست شوراي اداري استان گفت: ما هر کاري مي کنيم براي مردم و رضايت خداوند است و اميدوارم در مدتي که در اين سمت بودم توانسته باشم به مردم استانم خدمت کرده باشم و از من راضي باشند .

وی افزود: من در تمام مدت مسئوليتم در همه جا تلاش کردم پاکدست و صادقانه کارکنم و از مديران مي خواهم درهرجايگاهي قرار مي گيرند به قوانين و مقررات و مسائل حوزه خود اشراف داشته باشند .

حجت شعبانپور معاون جديد هماهنگي امور عمراني استاندار نيز در اين نشست گفت: اميدوارم در جايگاهي که قرار گرفته ام بتوانم به مردم استان خدمت کنم و شرمنده مردم و خانواده معظم شهدا نشوم و از همه مديران دستگاههاي اجرايي و بخش خصوصي مي خواهم مرا در اين مسئوليتي که برعهده گرفته ام بازي کنند.29453

به گزارش ایسنا،حجت شعبانپور به عنوان معاون جدید عمرانی استاندار گیلان معرفی و از زحمات محمد آقاجانزاده معاون سابق عمرانی استانداری تقدیر شد.

مديرکل نوسازي مدارس گيلان به مدت پنج سال، رئيس سازمان مسکن و شهرسازي گيلان از شهريور 89 و مديرکل راه و شهر سازي گيلان از اسفند 90 از سوابق معاون جديد هماهنگي امور عمراني استاندار گيلان است.

محمد آقاجانزاده سال 1384 فرماندار شهرستان سیاهکل بود و در شهریور ماه 1390 به عنوان فرماندار شهرستان لاهیجان منصوب شده بود.

 

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads