کد خبر: 37623 - تاریخ: جمعه، 25 اکتبر 2013 - 14:39

محمد علی نجفی:

دیگر حرف و شعار برای توسعه و پیشرفت گیلان بس است

استاندار گیلان: دیگر حرف در خصوص ساخت ۱۱ کیلومتر آزاد راه قزوین – رشت، راه آهن قزوین -رشت، انزلی و آستارا، صنایع هایتک و سایر موارد بس است بلکه تمامی این موارد با تلاش مضاعف باید تحقق پیدا کند.

به گزارش خوبان، استاندار گیلان گفت: دیگر حرف در خصوص ساخت ۱۱ کیلومتر آزاد راه قزوین – رشت، راه آهن قزوین -رشت، انزلی و آستارا، صنایع هایتک و سایر موارد بس است بلکه تمامی این موارد با تلاش مضاعف باید تحقق پیدا کند.

محمد علی نجفی شامگاه پنجشنبه در مراسم دومین جشن بزرگ حماسه سازان ولایتمدار در رشت افزود: مردم گیلان خوش ذوق، فداکار، ایثارگر و مهربان هستند.

وی همچنین به دیدار خود با مادران شهید در آغازین روز های کاری در استانداری گیلان اشاره کرد و اظهارداشت: تمام خواست این بزرگواران رسیدگی به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بوده و خواسته ای از خود نداشتند.

استاندار فرهنگ مردم بزرگ گیلان را بسیار مهم و غنی دانست و گفت: با تعامل و همکاری تمامی مسئولان باید این خطه از شمال کشور به جایگاه واقعی خود دست یابد.

وی همچنین با تکید بر اینکه برای تحقق آرمان های دولت تدبیر و امید همه باید در کنار هم باشند، افزود: برای توسعه همه جانبه گیلان همه باید یکصدا فریاد سر دهند.

نجفی در ادامه ” محمد باقر نوبخت ” معاون رئیس جمهور که از فرزندان رشید گیلان است را یک نعمت بزرگ برای این دیار دانست و اظهارداشت: از این فرصت بسیار خوبی که برای استان پیش آمده باید نهایت بهره را برد.

منبع: مهر

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads