کد خبر: 34034 - تاریخ: یکشنبه، 8 سپتامبر 2013 - 15:13

موافقت اکثر نمایندگان استان گیلان با ابقای مجدد استاندار

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان گفت: طی جلسه هفته قبل این مجمع، اکثر نمایندگان استان با ابقای مجدد استاندار فعلی موافق بوده و تنها دو نفر از نمایندگان با این موضوع مخالفت داشتند.

به گزارش خوبان: محمدحسین قربانی نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به جلسه مشترک مجمع نمایندگان استان گیلان با وزیر کشور، گفت: مجمع نمایندگان استان گیلان به همراه نمایندگان استان‌های مازندران، گلستان، قزوین و البرز نشست مشترکی را یکشنبه هفته قبل با وزیر کشور برگزار کردند که البته در این جلسه شخص خاصی از سوی مجمع نمایندگان استان گیلان برای استانداری این استان پیشنهاد نشد و تنها در کلیات، نمایندگان استان با وزیر کشور به تبادل نظر پرداختند.

وی افزود: در آخرین جلسه‌ مجمع نمایندگان استان گیلان که در روز سه‌شنبه هفته قبل برگزار شد، اکثریت اعضا بر ابقای مجدد (هاشم نیا ) استاندار فعلی استان گیلان نظر موافق داشتند و تنها دو نفر از نمایندگان استان با این مسئله مخالف بودند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اظهار داشت: اگرچه اکثریت نمایندگان استان گیلان بر ابقای استاندار فعلی استان معتقد هستند اما تاکنون تصمیم نهایی در این خصوص اتخاذ نشده و شخص خاصی از سوی مجمع نمایندگان استان برای تصدی این پست پیشنهاد نشده است.

 

منبع: فارس

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads