کد خبر: 29898 - تاریخ: چهارشنبه، 10 جولای 2013 - 11:27

هاشم نیا مطرح کرد:

70 هزار شغل در گیلان ایجاد می شود

استاندار گیلان از ایجاد 70 هزار و 552 شغل طی سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش خوبان، کیهان هاشم نيا ظهر سه شنبه در جمع مسئولان استان افزود: امسال یک هزار و 184 میلیارد تومان تسهیلات به بانک های عامل استان اختصاص یافته است.

وی همچنین میزان تسهیلات پرداختی از سوی بانک های عامل استان در بخش مشاغل خانگی، کسب و کار خرد سال گذشته را 377 ميليارد و 28 ميليون ریال عنوان کرد.

استاندار گیلان با اشاره به ظرفیت های استان برای ایجاد اشتغال گفت: این خطه از توانمندی و پتانسیل بالایی برخوردار است که باید با بهره گیری از این استعدادها برای توسعه و تعالی استان گام برداشت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان در ادامه بر حفظ اشتغال موجود استان تاکید کرد و گفت: سهم اشتغال هریک از دستگاه های اجرایی استان در سال جاري مشخص شده است.

خسرو صادقی ابراز امیداواری کرد: با تلاش و کوشش تمامی دست اندرکاران بتوان به تحقق کامل تعهدات استانی دست یافت.

وی با تصریح اینکه كارآفريني و ايجاد اشتغال مولد براي دستیابی به توسعه پايدار نقش حياتي ایفا خواهد کرد، افزود: آموزش هاي علمي– كاربردي بدليل ماهيت طرح و تاكيد بر جنبه هاي كاربردي در آموزش از اهميت ويژه و استراتژيك برخوردار است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان ادامه داد: رشد و توسعه اقتصادی از مهمترین اهداف جوامع بشری است لازمه دستیابی به این هدف ایجاد و گسترش فضای تولید در عرصه های مختلف است.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads