کد خبر: 26692 - تاریخ: پنج‌شنبه، 30 می 2013 - 10:31

جانشین اداره منابع انسانی ستادکل نیروهای مسلح خبر داد؛

کسر خدمت متولدین 72 به قبل تمدید شد

خوبان خبر: جانشین اداره منابع انسانی ستادکل نیروهای مسلح از تمدید کسر خدمت متولدین سال 72 به قبل خبر داد و گفت: مشمولانی که در سال ۹۰ واجد شرایط کسر خدمت ایثارگری بوده‌اند می‌توانند همچنان از تسهیلات استفاده کنند.

به گزارش خوبان: سردار موسی کمالی جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگو با فارس اعلام کرد: مشمولانی که در سال 90 واجد شرایط کسر خدمت ایثارگری (جانبازی، رزمندگی و آزادگی) بوده و از آن استفاده نکرده‌اند می‌توانند از تسهیلات فوق برخوردار شوند.

سردار کمالی در ادامه اعلام داشت: مهلت اجرای مقررات کسر خدمت ایثارگری (جانبازی، آزادگی و رزمندگی) تا پایان سال 90 بوده و از ابتدای سال 91 متوقف شده است ولی عده‌ای از مشمولین با وجود واجد شرایط بودن به دلیل اشتغال به تحصیل در مدارس و دانشگاه‌ها از این تسهیلات نتوانستند استفاده کنند.

وی در ادامه افزود: با عنایت به اینکه این حق در زمان اعتبار مقررات فوق برای این افراد ایجاد شده است کلیه مشمولینی که در سال 90 و قبل از واجد شرایط مقررات کسر خدمت بوده ولی به دلیل قانونی از قبیل اشتغال به تحصیل در مدارس و دانشگاه‌ها اعزام آنان به تعویق افتاده و از سال 91 به بعد به خدمت اعزام شده یا بشوند همچنان در مشمول مقررات بوده و می‌توانند از کسر خدمت جانبازی رزمندگی و آزادگی استفاده کنند.

سردار کمالی همچنین گفت: در اجرای مقررات جدید مشمولین و غایبین که خود را جهت انجام خدمت دوره سربازی معرفی و در طول مدت خدمت از خود حسن اخلاق و رفتارشان داده و خدمت در کارها داشته باشند، از سوی فرماندهان و مسئولان تمام یا بخشی از اضافه خدمت سه ماهه و 6 ماهه آنها بخشیده می‌شود که این مقررات از تیر ماه سال جاری اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/96


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads