کد خبر: 215562 - تاریخ: سه‌شنبه، 21 سپتامبر 2021 - 08:20

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان خبر داد:

ممانعت پلیس گیلان از تردد ۱۰ گروه‌ گردشگری فاقد مجوز

جانشین فرمانده انتظامی گیلان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با گروهای گردشگری و ورزشی خبر داد و گفت: در این راستا از تردد ۱۰ گروه گردشگری فاقد مجوز جلوگیری و ۱۲ دستگاه خودرو متخلف و هنجارشکن نیز توقیف شد.

به گزارش خوبان، سرهنگ حسین حسن‌پور در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی ساماندهی گروه‌های گردشگری و ورزشی فاقد مجوز و با توجه به اینکه عده‌ای از جوانان در ایام آخر هفته و نیز در ساعات پایانی شب و با حرکاتی نمایشی و مخاطره‌آمیز نسبت به برهم زدن نظم عمومی در شهر رشت اقدام می‌کردند، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در دو روز به اجرا درآمد.

وی افزود: در این راستا با بکارگیری هشت تیم پلیس امنیت عمومی از تردد ۱۰ گروه گردشگری فاقد مجوز در قالب سه دستگاه اتوبوس و هشت دستگاه مینی‌بوس شامل ۱۹۰ نفر در سطح استان جلوگیری شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه ۱۲ دستگاه خودرو متخلف، هنجارشکن و مخل آرامش و آسایش مردم در شهرستان رشت توقیف و روانه پارکینگ شدند، از اعمال قانون ۲۰۱ دستگاه خودرو متخلف، ارسال پیامک ارشادی برای مالکان ۴۶۱ دستگاه خودرو و دستگیری ۹ نفر در این طرح خبر داد.

این مقام انتظامی تامین امنیت گردشگران و مسافران و همچنین حراست از مبانی اعتقادی و فرهنگ غنی ایران اسلامی را از اولویت‌های نیروی انتظامی قلمداد کرد و گفت: طرح برخورد با تخلفات حادثه‌ساز و مخاطره‌آمیز، خودروهای هنجارشکن و تورهای گردشگری فاقد مجوز به صورت مستمر در دستور کار پلیس گیلان قرار دارد.

انتهای پیام


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads