کد خبر: 224286 - تاریخ: سه‌شنبه، 26 جولای 2022 - 08:20

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان ؛

کشف و ضبط بیش از یک تن مواد مخدر در گیلان

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف و ضبط بیش از یک تن و ۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ۴ ماهه نخست سال در استان گیلان خبر داد و گفت: ۱۲ باند منهدم شدند.

به گزارش خوبان، سرهنگ حسین حسن پور  با اشاره به نقش نیروی انتظامی در راستای مبارزه با مواد مخدر در کشور گفت: افزایش و ارتقای امنیت جامعه مهم‌ترین هدف نیروی انتظامی در کشور است و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکرده و با توزیع کنندگان مواد مخدر به شدت برخورد خواهد کرد.

سرهنگ حسن پور با اشاره به کشف بیش از یک تن مواد مخدر در استان گیلان بیان کرد: بر اساس آمار در چهار ماه نخست امسال بیش از یک تن و ۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر شیمیایی و صنعتی در استان گیلان کشف و ضبط شدند.

وی افزود: در این مدت ۱۲ باند تهیه و توزیع در سطح استان شناسایی و بازداشت شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده در گیلان بیان کرد: بیش از ۱۲۵۰ مرحله طرح‌های مختلف در راستای مبارزه با مواد مخدر در استان اجرا شده و متأسفانه در این مدت و به منظور پاکسازی معتادین متجاهر حدود ۲۵۰۰ نفر از این افراد شناسایی شدند.

افزایش ۱۰ درصدی کشفیات سلاح و مهمات غیرمجاز

سرهنگ حسن پور از افزایش ۳ درصدی تماس‌های مردمی با پلیس در چهار ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: طی چهار ماهه اول امسال ۵۶ هزار تماس ورودی سامانه ۱۱۰ بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳ درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی افزود: روزانه بیش از ۴۶۰۰ تماس با پلیس برقرار می‌شود که ۴۳ درصد از این تماس‌ها عملیاتی می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان به افزایش ۱۰ درصدی کشفیات سلاح و مهمات غیرمجاز اشاره کرد و گفت: در این راستا اقدامات مطلوب و رضایت‌بخشی انجام شده اما لازم است راهکارهای مؤثرتری صورت بگیرد ضمن اینکه در این مسیر برای رسیدن به نتایج مطلوب باید اهتمام نیز داشته باشیم.

وی درباره مقابله جدی و قاطعانه با اراذل و اوباش نیز عنوان کرد: در هر جامعه‌ای در کنار خوب بودن، تعداد انگشت شماری هنجار شکن وجود دارند که مخل نظم و امنیت هستند، لذا یکی از مطالبات جدی مردم برقراری نظم و امنیت در جامعه است.

سرهنگ حسن پور ادامه داد: در واقع برخورد با افرادی که اقداماتی خارج از چارچوب قوانین انجام می‌دهند و سبب ایجاد ناامنی در سطح جامعه می‌شوند به طور ویژه مورد اهتمام قرار دارد و امنیت شهروندان خط قرمز ما است.

انتهای پیام/۲۲۱

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads