کد خبر: 215518 - تاریخ: یکشنبه، 19 سپتامبر 2021 - 10:37

معاون بهداشتی علوم پزشکی گیلان:

بازگشایی سامانه نوبت دهی واکسیناسیون دانش آموزان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: از امروز سامانه نوبت دهی واکسیناسیون دانش آموزان متولد یکم مهر ماه سال ۸۲ تا یکم مهر ماه سال ۸۳ بازگشایی شد.

به گزارش خوبان،  آبتین حیدرزاده صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به تسریع روند واکسیناسیون در استان گیلان، اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده و تخصیص واکسن کافی روند واکسیناسیون در استان گیلان تسریع شده است.

وی به در پیش بودن آغاز سال تحصیلی جدید و رایزنی‌های انجام صورت گرفته برای انجام واکسیناسیون فرهنگیان، والدین دانش آموزان و خود دانش آموزان اشاره کرد و گفت: در ماه‌های گذشته واکسیناسیون فرهنگیان در استان انجام شده و همچنان ادامه دارد.

معاون بهداشتی علوم پزشکی گیلان با اشاره به دستور وزیر بهداشت برای واکسیناسیون دانش آموزان، اضافه کرد: سامانه نوبت‌دهی واکسیناسیون salamat.gov.ir از صبح امروز بازگشایی شده است.

وی ادامه داد: از امروز متولدین یکم مهر ماه سال ۱۳۸۲ تا یکم مهر ماه سال ۱۳۸۳ می‌توانند با ورود به این سامانه ثبت نام کنند.

حیدرزاده با اشاره به اینکه ثبت‌نام دانش آموزان در این سامانه فقط بر اساس گروه سنی است افزود: مراکز واکسیناسیون افرادی را پذیرش می‌کنند که در سامانه نوبت‌دهی ثبت نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه سایر دانش‌آموزان در حال حاضر باید تا باز شدن سامانه منتظر بمانند، تصریح کرد: برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در مراکز واکسیناسیون، معطلی و احتمال انتقال بیماری، لازم است در زمان نوبت‌دهی شده به مراکز واکسیناسیون مراجعه و از حضور بدون نوبت خودداری شود.

 

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads