کد خبر: 213012 - تاریخ: یکشنبه، 20 ژوئن 2021 - 10:06

معاون بهداشتی علوم پزشکی گیلان:

تعداد کرونا مثبت های سرپایی در گیلان رو به افزایش است

معاون بهداشتی علوم پزشکی گیلان گفت: طی روزهای گذشته تعداد موارد کرونا مثبت سرپایی در گیلان رو به افزایش بوده است.

به گزارش خوبان ، آبتین حیدرزاده  با اشاره به وضعیت کرونا در استان گیلان، اظهار کرد: بر اساس آخرین رنگ بندی‌های کرونایی تنها شهرستان رودبار در استان گیلان نارنجی است.

وی با تأکید بر اینکه همچنان شهروندان باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، گفت: تعداد بسترهای کرونایی در بیمارستان‌های گیلان دوباره در حال افزایش بوده که این نگران کننده است.

معاون بهداشتی علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه طی روزهای گذشته شاهد افزایش تعداد بیماران کرونا مثبت سرپایی بوده ایم، از شهروندان گیلانی خواست در صورت تماس با افرادی که طی روزهای گذشته تست پی سی آر آنها مثبت بوده به مراکز ۱۶ و ۴۲ ساعته مراجعه و تست کرونا بدهند.

وی با بیان اینکه عادی انگاری و سهل انگاری نسبت به این بیماران که نشان داده می‌تواند لحظه تغییر وضعیت دهد بسیار خطرناک است، اضافه کرد: رعایت فاصله فیزیکی، استفاده از ماسک در هنگام حضور بیرون از منازل، شستن مرتب دست‌ها باید همچنان از سوی شهروندان رعایت شود.

حیدرزاده تأکید کرد: اصناف نیز برای جلوگیری از اعمال دوباره محدودیت‌ها در صورت بالا رفتن آمار کرونا باید شیوه نامه‌هایی که برای آنها تنظیم شده به صورت دقیق اجرایی کنند.

انتهای پیم/۲۲۱


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads