کد خبر: 215045 - تاریخ: شنبه، 4 سپتامبر 2021 - 10:12

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان:

پرداخت ۳۹۴ میلیارد تومان برای طرح مشاغل خانگی در گیلان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: سهم امسال استان گیلان برای اجرای طرح مشاغل خانگی حدود ۳۹۴ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

 به گزارش خوبان، عباس علیزاده شامگاه جمعه در برنامه گفتگوی خبری شبکه باران با اشاره به پرداخت تسهیلات به طرح‌های مشاغل خانگی در گیلان، گفت: نرخ سود این تسهیلات پایین بوده و امکان ایجاد فرصت شغلی برای بانوان را فراهم می‌کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان افزود: اگر این اشتغال در سطح یک کارگاه رخ دهد بخشی از هزینه‌های کارگاه مانند هزینه‌های آب، برق، گاز و حتی هزینه‌های رهن و اجاره تقلیل پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۶۲ میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای طرح مشاغل خانگی در گیلان پرداخت شد، تصریح کرد: پرداخت این تسهیلات ۳۸۴ فرصت شغلی در استان گیلان ایجاد کرد.

علیزاده از افزایش سهم تسهیلات دریافتی گیلان در سال جاری خبر داد و بیان کرد: سهم در نظر گرفته شده برای اشتغالزایی خانگی استان گیلان برای امسال حدود ۳۹۴ میلیارد تومان است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با اشاره به اینکه افراد با دریافت تسهیلات می‌توانند در خانه نیز اشتغالزایی کنند، افزود: علاقمندان برای دریافت این تسهیلات می‌توانند به پرتال این اداره مراجعه کنند.

علیزاده عنوان کرد: پرداخت تسهیلات اشتغال خانگی در استان گیلان در ۳۵۰ گرایش مختلف است و فرصتی مناسب برای درآمدزایی جامعه هدف محسوب می‌شود.

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads