کد خبر: 205072 - تاریخ: شنبه، 26 سپتامبر 2020 - 08:37

معاون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان:

۷۲ منطقه نمونه گردشگری گیلان در اولویت سرمایه گذاری قرار دارد

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان بیان کرد: ۷۲ منطقه نمونه گردشگری در استان به ثبت رسیده که فعال کردن و سرمایه گذاری در مناطق دارای قابلیت سرمایه گذاری در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خوبان، رضا حسن پور روز شنبه  گفت : تهیه بسته های سرمایه گذاری و فعال نمودن مناطق نمونه گردشگری در اولویت برنامه های این معاونت قرار گرفته است.
معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان اظهار داشت: با توجه به شرایط و مشکلات بوجود آمده بر اثر کرونا که اقتصاد گردشگری را تحت تاثیر قرار داده است؛ اهمیت و نقش بخش های تخصصی این اداره کل در راستای برون رفت از این وضعیت بیش از پیش حائز اهمیت است.
وی یادآور شد: بررسی طرح های سرمایه گذاری گردشگری استان بمنظور رونق هرچه بیشتر این صنعت در دستور کار قرار گرفته و پیگیری های لازم نیز در این راستا انجام می شود.
حسن پور افزود: در جلسه اخیر کمیته فنی طرح های سرمایه گذاری این اداره کل، ۹ طرح متقاضی ایجاد تاسیسات گردشگری بررسی و صدور هفت موافقت نامه اصولی مورد موافقت قرار گرفت.
وی ادامه داد: این طرح ها شامل یک هتل، سه مجتمع گردشگری، یک سفره خانه سنتی و ۲ طرح بوم گردی است.
معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با پیش بینی ایجاد اشتغال برای حداقل یکصد نفر به صورت مستقیم در پی اجرای پروژه‌های مصوب گفت: برگزاری نشست های مشترک و مستمر با دستگاه های اجرایی صاحب عرصه از جمله منابع طبیعی، امور اراضی، راه و شهرسازی انجام و برنامه ریزی برای ادامه این فرآیند به منظور تهیه فرصت های سرمایه گذاری صورت می پذیرد.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads