کد خبر: 201289 - تاریخ: شنبه، 16 می 2020 - 10:26

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان :

طرح های گردشگری بدون پیشرفت گیلان متوقف می شوند

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت: طرح های گردشگری بدون پیشرفت استان متوقف و به سرمایه گذاران فعال واگذار می شوند.

به گزارش خوبان، مسعود حلاج پور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موضوع یادشده برای اجرا و ایجاد اشتغال پایدار درخواست ، و مورد موافقت استاندار گیلان بعنوان رئیس کمیسیون ماده ۲۱ واقع شده است.
کمیسیون ماده ۲۱ در ارتباط با اراضی ملی است که به طرح های غیر کشاورزی اختصاص می یابد.
 وی اظهار کرد : مقرر شد از این پس طرح ها توسط مدیریت امور اراضی ابتدا به دستگاه های تخصصی استان برای ارزیابی و اهمیت سنجی معرفی ،و پس از تایید اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی مراحل اداری اختصاصی انجام گیرد. 
وی همچنین با اعلام اینکه بین میزان پیشرفت‌ فیزیکی طرح های ارسالی از سوی امور اراضی با پیشرفت فیزیکی قید شده  توسط دستگاه تخصصی تناقض وجود  داردخواستار ارائه راه حل مناسبی برای جلوگیری از تضییع حق دولت و بیت المال شد.
وی با تاکید بر اینکه ایجاد اشتغال پایدار از اولویت های این اداره کل است ، بیان کرد:  یکی از وظایف ذاتی این اداره‎‎کل ایجاد ارتباط سازنده و اتصال بخش خصوصی و دولتی است و توسعه گردشگری بدون همکاری تشکل‌های گردشگری امکان‌پذیر نیست.
حلاج پور با بیان اینکه ۳۰۰ طرح گردشگری در استان در حال اجراست ،  پیشرفت طرح های گردشگری استان را مناسب ارزیابی کرد .


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads